Gevallen in 2022
Da’s een hoop metaal in je been! Hopelijk titanium ![😉](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f609.svg)
Sterkte, veel geduld én een goed herstel gewenst!
Sterkte, veel geduld én een goed herstel gewenst!
Vrijdagmiddag, even rondje met wat collega's bij verzamelpunt een klassieker - reden weg, 1 vd collega's draaide net even iets te scherp naar binnen -> en raakt met zijn achterwiel nog net even mijn voorwiel -> en daar lag ik.. blauwe plek op de arm en bovenbeen. Verder niets noemenswaardig. ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Kusje eropremkolvb schreef: ↑05 mar 2022 22:42 Vrijdagmiddag, even rondje met wat collega's bij verzamelpunt een klassieker - reden weg, 1 vd collega's draaide net even iets te scherp naar binnen -> en raakt met zijn achterwiel nog net even mijn voorwiel -> en daar lag ik.. blauwe plek op de arm en bovenbeen. Verder niets noemenswaardig.![]()
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
hahahaa djw.. en inderdaad mazzel. Beter op deze manier dat er geen snelheid in zit dan dat je net lekker aan het knallen bent en het gebeurd je.. ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
- thestudent
- Forum-lid HC
Het topic waar je jezelf liever niet terugvind.
Vandaag gevallen in de afdaling van de grebbeberg. Toch een plek waar ik al zo een 1000x naar beneden ben gereden. Had een klein dik (15cm) stomp stuk tak over het hoofd gezien wat ook echt net in het tweede stuk van de bocht lag. Ongeveer te grootte en dikte van een bidon. Ik vraag me nu vooral af waarom ik hem niet zag, maargoed. Niet 100% opletten en veel licht donker verschillen door het bladerdek, dan mis je wel eens wat.
De klap was in ieder geval behoorlijk. Je hebt toch aardig wat snelheid de 50 haal je daar makkelijk.
Helm stuk, alle kleding stuk, stuur is aardig weggeschaaft. Rechter shifter. En zadel stuk. Schaafwonden over de rechterkant. En nu nogal een pijnlijke schouder. Mijn sleutelbeen lijkt heel, maar de pijn is toch vreemd.
Nou ja, jammer en stom is het in ieder geval.
Vandaag gevallen in de afdaling van de grebbeberg. Toch een plek waar ik al zo een 1000x naar beneden ben gereden. Had een klein dik (15cm) stomp stuk tak over het hoofd gezien wat ook echt net in het tweede stuk van de bocht lag. Ongeveer te grootte en dikte van een bidon. Ik vraag me nu vooral af waarom ik hem niet zag, maargoed. Niet 100% opletten en veel licht donker verschillen door het bladerdek, dan mis je wel eens wat.
De klap was in ieder geval behoorlijk. Je hebt toch aardig wat snelheid de 50 haal je daar makkelijk.
Helm stuk, alle kleding stuk, stuur is aardig weggeschaaft. Rechter shifter. En zadel stuk. Schaafwonden over de rechterkant. En nu nogal een pijnlijke schouder. Mijn sleutelbeen lijkt heel, maar de pijn is toch vreemd.
Nou ja, jammer en stom is het in ieder geval.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Veel beterschap. Hopelijk snel terug op de fiets ...
Hopelijk valt het idd allemaal mee. In ieder geval sterkte!thestudent schreef: ↑13 mar 2022 15:07 Schaafwonden over de rechterkant. En nu nogal een pijnlijke schouder. Mijn sleutelbeen lijkt heel, maar de pijn is toch vreemd.
Time is on my site.
Balen zeg.. een plek waar ik ook altijd dubbele gevoelens bij heb. Zeker sinds het fietspad verhoogt ligt.
Beterschap!
Beterschap!