Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.
-
pino
- Forum-lid HC
- Berichten: 4389
- Lid geworden op: 16 apr 2004 18:32
- Locatie: Apendorp NL
pino
20 aug 2022 20:51
walter- schreef: ↑20 aug 2022 20:29
Klopt; als je rechtstreeks met de fabrikant werkt moet die alleen een nieuw onderdeel opsturen. Bij een garantiegeval bij de fietsenwinkel hoop ik dat de winkel nog iets aan werkuren vergoed krijgt van de fietsfabrikant. Zo is het in de autosector. Alleen vrees ik wat voor die werkuren van je fietsenmaker...
De fietsenbranche heeft bij in/verkoop een marge waar de autobranche stinkend jaloers op is en waar makkelijk garantie werkzaamheden van bekostigd kunnen worden.
Dat de fietsenmaker die marge oprookt in kortingen en belachelijke inruilprijzen is echter meer regel dan uitzondering.
Niet zijken maar reiden !
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
- Berichten: 13890
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
wasbeer2006
21 aug 2022 16:31
Dat is natuurlijke een kansloze actie.
Als hij het onderdeel aanmeldt bij sram krijgt hij gewoon een nieuwe.
De zipp wielen is iets anders, ik weet niet hoe dat werkt. Ik zou niet graag in iemands velg boren.
Maargoed dat kan je zelf.
De eerste vind ik altijd moeilijk om het moeilijk doen en straks weer janken dat iedereen via internet koopt..........
Ik kom pas met een kapotte da cassete bij mijn fm. Ik zeg deze komt niet bij jouw vandaan.
Hij zegt, geen punt ik meld hem wel even aan als service center. Zo kan het ook