hmmm? .....hoe ziet jouw vrouw er uit?
Maar meer serieus.....mijn goede racefiets zou ik echt niet snel uitlenen. Op zich wel als een vriend vraagt mag ik een blokje proberen om te kijken of het wat is. Maar zeker niet voor een wedstrijd. Een wat oudere (reserve) fiets eventueel wel, maar als iemand al 2 triathlons gedaan heeft dan zou ik die gene toch wel eens dringend gaan voorstellen zelf iets te gaan kopen.
En als hij met sportschoenen op klikpedalen wil gaan fietsen doet hij volgens mij toch al niet mee voor het podium dus kan hij net zo goed op de mtb toch? En sowieso wedstrijd situatie, snot voor je ogen, fiets die je niet goed kent, pedalen waar je makkelijk afglijd.....vragen om ellende.
Naast het fietsen hockey ik, en een hockeystick is toch wel iets anders dan een fiets (kost veel minder, en je slaat er 1 per seizoen stuk) en daar leen je je stick ook niet zomaar uit voor een wedstrijd. Wel als iemand tijdens de wedstrijd een stick breekt dan wil je nog wel eens je eigen stick van af de reserve bank het veld in gooien, maar je als iemand 2 wedstrijden achter elkaar een stick wil lenen kan hij echt de boom in.