Build - Cannondale Supersix Evo limited
-
- Forum-lid HC
Ja ik twijfel nogsteeds om mijn alu lefty in de verkoop te doen en toch de carbonnen te kopen.
Maar ik kom daar rationeel nog niet uit Wat zou een nieuwe lefty ocho alu opleveren?
Maar ik kom daar rationeel nog niet uit Wat zou een nieuwe lefty ocho alu opleveren?
-
- Forum-lid HC
Dankje, vind ik ook leuk om te doen.
Ben weer een paar stappen verder. Het meeste tijd gaat zitten in de remleidingen door het frame en stuur te krijgen.
Denk dat ik daar gauw een uurtje of drie mee bezig ben geweest.
Van de week komt ie langs om de remhendels juist te zetten, daarna kan het stuurlint erop, remleidingen op maat en ontluchten
Ben weer een paar stappen verder. Het meeste tijd gaat zitten in de remleidingen door het frame en stuur te krijgen.
Denk dat ik daar gauw een uurtje of drie mee bezig ben geweest.
Van de week komt ie langs om de remhendels juist te zetten, daarna kan het stuurlint erop, remleidingen op maat en ontluchten
- thestudent
- Forum-lid HC
Wat weegt zo een crank nou? Het heeft wel wat tussen al het zwart.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid HC
461 gram 175mm bb30 met spider, zonder bladen.thestudent schreef: ↑03 jan 2023 19:44 Wat weegt zo een crank nou? Het heeft wel wat tussen al het zwart.
Het is wel een mooie crank, zeker bij deze fiets staat het goed.
THM is zeker ook mooi, maar die is met pm nog even 800 duurder! Wel heel licht nog even 120gram minder.
De eewings is wel echt voor het leven als je wilt. Mooi gemaakt, echt bombproof.
- thestudent
- Forum-lid HC
Haha het kan altijd duurder!
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Interessant project. Ik zag dat binnenkort wellicht de nieuwe SS evo 4 gelanceerd gaat worden. Mijns inziens geen grote veranderingen tov van de 3. Zelf heb ik 2 SS evo's, een trainingsfiets met Force, andere wedstrijdfiets met Red die ik naar 6.2 kg heb weten te tunen. Ben benieuwd wat deze straks gaat wegen! Cranks kende ik nog niet en weet ook nog niet wat ik ervan vind. Voor mij iets teveel een old school look op deze fiets. Maar keep up the good work!
Grtz
Grtz
-
- Forum-lid HC
Crank blijft altijd een discussie. Dat zie je in elk topic.
Los van geld zou ik voor een THM gaan, maar dat gaat me qua prijs echt te ver........
Daarnaast zou ik daar dan een UD versie van willen.
Zelf rijd ik met een red crank met quarq powermeter.
Los van geld zou ik voor een THM gaan, maar dat gaat me qua prijs echt te ver........
Daarnaast zou ik daar dan een UD versie van willen.
Zelf rijd ik met een red crank met quarq powermeter.