Ik heb de 3 maar zolang ik geen activiteit start op de vivoactive 3 neemt die ook niets op,wat ik wel heb ingesteld zijn voetstappen,slaap etc maar deze hoef je niet te starten.NuitKor schreef: ↑13 okt 2023 13:29 Ik sta op het punt een Garmin vivoactive 5 te kopen en zat denken hoe ik de activiteiten van mijn edge 830 kan koppelen aan mijn horloge. Nu las ik hier dat ze na de rit de rit van het horloge verwijderen, maar dan ben ik na elke rit een activeit op strava en trainingpeaks aan het verwijderen. Is er niet iets anders mogelijk dat dat niet nodig is, maar dat het horloge wel de activiteit meeneemt?
Ik vind het trouwens niet erg om mijn activiteit/rust niet volledig af te kunnen lezen op het horloge want dat kan ook wel in connect. Als ik nu bijvoorbeeld een rit doe op Zwift zonder Garmin, dan upload ik de file in garmin connect zodat die alsnog wordt meegenomen. Wanneer ik buiten fiets dan zet de Garmin de rit automatisch in Connect, dus ik denk dat het op deze manier wel met elkaar kan werken, zonder dat ik bij ritten mijn horloge om heb. Of zie ik iets over het hoofd?
Mocht ik je vraagstelling verkeerd begrijpen,sorry dan.