Wielerseizoen 2023
- Enzzo
- Forum-lid HC
Tja.. de vloek van het zoveelste zilver wellicht. Hij zal daar echt niet voor spek en bonen hebben meegedaan hoor. Getuige ook de mooie strijd die hij leverde
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Goh wat een ramp zeg…
Ondertussen zijn er 3500 doden geteld en daar zullen er nog velen bij komen.
Zo’n afgelaste wedstrijd is dan echt een futiliteit hoor!!
Heel veel menselijk leed in die regio. Wij kennen er een aantal van. Echt een afschuwelijke ramp. Vooral in Syrië omdat daar al sowieso een rampzalige situatie heerst en omdat de prioriteit van veel hulporganisaties nu de focus op
Turkije hebben.
Heel veel menselijk leed in die regio. Wij kennen er een aantal van. Echt een afschuwelijke ramp. Vooral in Syrië omdat daar al sowieso een rampzalige situatie heerst en omdat de prioriteit van veel hulporganisaties nu de focus op
Turkije hebben.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
misschien beter verhuizen dit onderwerp naar het fietscafé?Enzzo schreef: ↑06 feb 2023 23:56 Goh wat een ramp zeg…
Turkije hebben.
Heel erg wat daar gebeurt.Verschrikkelijk.
Langs de andere kant stel ik mij de vraag of oorlogszuchtige dictators bij zulke beelden zich nooit afvragen dat zij door oorlogSvoering dezelfde rampen en taferelen veroorzaken? Of zij al dat geld dat naar oorlogswapens gaat ( zonder te stellen dat je je niet mag bewapenen om je land desnoods te kunnen verdedigen) niet beter in het noodzakelijke hulpmateriaal en hulpdiensten zouden investeren zodat ze bij dergelijke rampen zelf heel snel en adequaat kunnen reageren? Nu moet voor een groot deel de hulp uit het buitenland komen waarbij nutteloos veel tijd verloren gaat.
IN DE RAND: Even opgezocht het is dus "oorlog-s-voering" omdat het woord vrouwelijk zou zijn? Nog nooit gehoord van die regel, dus daarom dat ik twijfelde en het woord eerst fout spelde.
Wel heel frappant dat oorlogsvoering vrouwelijk is, behalve psychologische dan
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Ik heb het parcours nog niet gezien en weet buiten MvdP het deelnemersveld niet maar is dit de kans voor Wout van Aert om een kleine ronde te winnen?
https://www.wielerflits.nl/nieuws/tadej ... adriatico/
https://www.wielerflits.nl/nieuws/tadej ... adriatico/
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zou Tadej Pogacar zijn eerste koers van het seizoen, Clásica Jaén Paraíso Interior, winnen?
Nog 17 km en bijna 2 minuten voorsprong op een klein groepje.
Nog 17 km en bijna 2 minuten voorsprong op een klein groepje.
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 13 feb 2023 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend