Dat zegt mij ook niets. Geleuter op interweb van een marketier kun je gerust links laten liggen.
Ga gewoon passen bij een echt mens. Mijn twee centen.
Brede racefiets schoenen.
-
- Forum-lid HC
Het beste is nog altijd fysiek gaan passen, en eigenlijk nadat je de halve dag door de stad hebt geslenterd!
Dan zijn je voeten nl wat dikker/opgezwollen en heb je de juiste vorm van je voeten te pakken.
Zomaar online kopen doe je alleen wanneer je de schoenen van te voren al ergens hebt gepast.
Dan zijn je voeten nl wat dikker/opgezwollen en heb je de juiste vorm van je voeten te pakken.
Zomaar online kopen doe je alleen wanneer je de schoenen van te voren al ergens hebt gepast.
Op zich bij een dozenschuiver als mantel ofzo zou ik dat niet erg vinden maar bij wat kleinere fm's doe ik dit niet nee
ik heb volgens de website van lake maat 47. Toen heb ik gebeld naar de winkel of ze 46/47/48 hadden. Die heb ik toen gepast. Het werd 48. Blind afgaan op wat lake adviseert is dus een risico.
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
-
- Forum-lid
Jazeker had nog niet weer op het forum gezeten!Lcsmet schreef: ↑09 jul 2023 09:45En, heb je er ondertussen gevonden?Niels Poort schreef: ↑22 jun 2023 22:42 Hallo, zijn er mensen die ervaring hebben met bont racefiets schoenen? Ik ben namelijk opzoek naar brede schoenen.
Groet,
Niels
Laat het dan even weten als je wil dan hebben mensen na jou ook iets aan dit topic.
En was de schoenen nog aan het testen.
Het zijn uit eindelijk de lake cx238 wide geworden.
Iedereen bedankt voor de tips!
Je kan het ook anders interpreteren. Je hebt ergens merk a model b maat c gepast en bent daar zeer tevreden over. In die winkel koop je ze dan ook. Na een paar jaar heb je nieuwe schoenen nodig en dan kan je merk a model b maat c wel online kopen omdat je weet dat ze goed zijn. Enige risico dat je loopt is dat de fabrikant het model iets aangepast heeft zonder de naam te wijzigen en dat de schoen toch niet meer zo lekker zit.
Of de klantvriendelijkheid van de winkel waar je gepast hebt is beneden alle peil, dan zou ik na het passen ook lekker online kopen.
Time is on my site.
Als je eens in de buurt bent er is er een goede winkel in Kortrijk. daar hebben ze veel modellen van Lake en andere merken.
Ikzelf heb trouwens ook brede pootjes . Had vroeger Fizik en veel last en nu niets meer.
Ikzelf heb trouwens ook brede pootjes . Had vroeger Fizik en veel last en nu niets meer.
Specialized Sl7 pro Sram Force