Het grote Giro d'Italia 2011 topic
-
- Forum-lid
Onderschat een goede Pieter Weening niet! Die gaat deze Giro nog lang meedraaien in de top van het klassement.
In de bergen kan hij lang mee en hij heeft bovendien aan Kruijswijk een goede ploegmaat.
In de bergen kan hij lang mee en hij heeft bovendien aan Kruijswijk een goede ploegmaat.
Walter G schreef:Onderschat een goede Pieter Weening niet! Die gaat deze Giro nog lang meedraaien in de top van het klassement.
Ik onderschat Weening niet, maar het is niet dat hij tig koersen per jaar wint, verre van, en dat is precies Jose (?) bedoelde.
-
- Forum-lid
Hallo
Ik ga volgende week op vakantie naar Italie en ik wil graag naar de etappe 17.
Ik kan alleen nergens vinden hoelaat de etappes starten (zelfs niet op de officiele giro site).
Weet iemand de starttijden? zodat ik ongeveer kan uitrekenen wanneer de renners waar langs komen.
Ik ga volgende week op vakantie naar Italie en ik wil graag naar de etappe 17.
Ik kan alleen nergens vinden hoelaat de etappes starten (zelfs niet op de officiele giro site).
Weet iemand de starttijden? zodat ik ongeveer kan uitrekenen wanneer de renners waar langs komen.
misschien heb je hier wat aan
http://www.gazzetta.it/Speciali/Girodit ... ano_CR.pdf
http://www.gazzetta.it/Speciali/Girodit ... ano_CR.pdf
eelcoz schreef:Trouwens, maakte Jose de Cauwer nu ergens op zo'n 20 km voor het einde een zeer snerende opmerking over het juichen van Weening, of begreep ik dat verkeerd?
Hij maakte idd een opmerking, maar dat was niet vervelend bedoeld.
Het ging er om dat met dat juichen, hij nog wat seconden heeft laten liggen.
En aangezien hij nu wel probeert de trui te behouden met slechts enkele seconden voorsprong.
-
- Forum-lid
Na vandaag:
1. Weening
5. Contador
9. Kruijswijk
Morgen over de Etna!
1. Weening
5. Contador
9. Kruijswijk
Morgen over de Etna!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kruiswijk jongerentrui of zag ik dat niet goed in een flits?
Less is bore
-
- Forum-lid
Yep, goed gezien.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Rabo doet dan toch weer goede zaken. Een goed voorseizoen, matige klassiekermaand nu toch weer een goed begin van de Giro. 1 etappe, al 3 dagen in het rose, met Kruiswijk een goede kanshebber voor de jongerentrui.
Less is bore
BV schreef:kruiswijk kanshebber voor jongerentrui zou ik niet direct zeggen aangezien kreuziger hier ook nog voor in aanmerking komt
Hij is kanshebber... natuurlijk niet de grootste, dat is Roman, maar hij is zeker kanshebber.
Als Roman wegvalt of een complete off-day krijgt heeft Kruiswijk hele goede papieren.