vuelta 2024
Er ligt volgens mij iemand uit de begeleiding in het ziekenhuis met die salmonella.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hij heeft het wel verdiend om te winnen, duidelijk de sterkste. Hoop dat hij niet getroffen wordt door ziekte.
En dan wint tenminste een niet-wielerland als Slovenie ook eens wat
En dan wint tenminste een niet-wielerland als Slovenie ook eens wat
Less is bore
-
- Forum-lid
En de nachtkaars werd door Eddie Dunbar als eerste op de Picon Blanco gezet. In 24'53" overbrugde hij 7,88km en 747 hoogtemeters, goed voor zo'n 6,2w/kg. In 2020 op dezelfde berg deed Evenepoel het voor minder, toen 25'32".
Roglic moet het in de slottijdrit met 3 ploegmaats minder stellen. Hij liet weten dat het niet de beste dag van zijn ploeg was, maar dat hij zich goed voelde. Ergens tussen een stoïcijn en een sfinx presenteert Primoz Roglic zich meer en meer als een aimabele persoonlijkheid.
Roglic moet het in de slottijdrit met 3 ploegmaats minder stellen. Hij liet weten dat het niet de beste dag van zijn ploeg was, maar dat hij zich goed voelde. Ergens tussen een stoïcijn en een sfinx presenteert Primoz Roglic zich meer en meer als een aimabele persoonlijkheid.
-
- Forum-lid
Als je afgelopen twee jaar niet meerekent, dan klopt dat ook nog.
- thestudent
- Forum-lid HC
waren er geen ploegorders dan had vingegaard m wel gewonnen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Er wordt gezegd dat ik nog nooit een Tour de France heb verloren, noch een Vuelta.
En wat The Student zegt, Vingegaard was vorig jaar beter dan Roglic.
En wat The Student zegt, Vingegaard was vorig jaar beter dan Roglic.
Klopt.
Na editie 2024 blijkt dat de winnaar van 2023 een accident was.
-
- Forum-lid
Oh nee toch! Er wordt gezegd dat er gezegd wordt wat er ooit gezegd is.
Ik zeg: knap! Weer een mooie overwinning in een grote ronde !
Proficiat Roglic!!
Ik zeg: knap! Weer een mooie overwinning in een grote ronde !
Proficiat Roglic!!
Kuss heeft natuurlijk wel vaker beter gereden dan nu. Winnen ging hij natuurlijk niet doen, maar top 10 en/of een keer meedoen voor een etappe had toch echt wel moeten redden.
Vorig jaar had hij natuurlijk enorm veel geluk met die ontsnapping, zijn ploeg en de tegenstand uit andere ploegen.
Het is vooral zorgwekkend dat de ploeg deze keer voor spek en bonen meedeed.
Vorig jaar had hij natuurlijk enorm veel geluk met die ontsnapping, zijn ploeg en de tegenstand uit andere ploegen.
Het is vooral zorgwekkend dat de ploeg deze keer voor spek en bonen meedeed.
Campagnolo Ultra Dork