Vandaag gefietst in 2010?
[quote="chevalier"]Ik zie dat Tinn weer leuke foto,s heeft gemaakt,die witte brug om het zo maar even te noemen waar is dat. zie wel windmolens dus het zal wel ergens achter Aartswoud -nieuwe -niedorp zijn waar ik vanmiddag ook nog ben geweest.
Maar Tinn, ik wil dus graag weten waar die mooie witte brug is, zie vaak wel alles
maar dit weet ik even niet of staat dat ding er net.
De volgende keer kom je vast wel een keer tegen.
Even een speurneus update!! ,is het toevallig in Bassingerhorn. bij dat oude stationnetje als je van Schagen komt links.[/quote]
Het stationnetje is inderdaad in Barsingerhorn. Als je vanaf Schagen binnenkomt gelijk links.
De brug zoals je het noemt is een kunstwerk/monument. Het heet Waakzaam en er zijn er 2 van dicht bij elkaar zoals TheoV al schreef. Artikel over Waakzaam.
Locatie in Google maps
Maar Tinn, ik wil dus graag weten waar die mooie witte brug is, zie vaak wel alles
maar dit weet ik even niet of staat dat ding er net.
De volgende keer kom je vast wel een keer tegen.
Even een speurneus update!! ,is het toevallig in Bassingerhorn. bij dat oude stationnetje als je van Schagen komt links.[/quote]
Het stationnetje is inderdaad in Barsingerhorn. Als je vanaf Schagen binnenkomt gelijk links.
De brug zoals je het noemt is een kunstwerk/monument. Het heet Waakzaam en er zijn er 2 van dicht bij elkaar zoals TheoV al schreef. Artikel over Waakzaam.
Locatie in Google maps
Leef! Fiets!
- geertjan5
- Forum-lid
hmm was ik niet!
Net even een rondje op de tt gedaan. Na weer wat afgesteld te hebben even een testje gedaan. En nu weer wat last van pijntjes. Het zit me nog niet helemaal naar het zin. Dus net het stuur nog een stukje dichterbij gedaan. Kijken hoe het de volgende keer gaat.
Net even een rondje op de tt gedaan. Na weer wat afgesteld te hebben even een testje gedaan. En nu weer wat last van pijntjes. Het zit me nog niet helemaal naar het zin. Dus net het stuur nog een stukje dichterbij gedaan. Kijken hoe het de volgende keer gaat.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
heerlijk een rondje Westland van 60 km gedaan. Heerlijk zonnetje met af en toe flink wat wind. Maar we kunnen weer buiten spelen.... (alleen soms die overige weggebruikers....)
En ook een idioot tegengekomen in korte broek. Ik geloof dat ie mij raar aankeek dat ik nog beenstukken aanhad.
En ook een idioot tegengekomen in korte broek. Ik geloof dat ie mij raar aankeek dat ik nog beenstukken aanhad.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pina-boy: leuke foto's maar let eens op je horizon
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
De Friese meren lopen allemaal leeg zo. Elke foto kantelt naar rechts
Less is bore
Vanavond even om te testen met m'n nieuwe ultegra sl aanwinsten.
Had alles zelf erop gezet en afgesteld e.d dus was benieuwd.
Alles werkte mooi naar behoren enkel de benen wilde niet echt lekker.
Dus een simpel rondje hier over de lingedijk en nog wat stukjes extra zodat ik toch nog 30km heb gemaakt.
Had alles zelf erop gezet en afgesteld e.d dus was benieuwd.
Alles werkte mooi naar behoren enkel de benen wilde niet echt lekker.
Dus een simpel rondje hier over de lingedijk en nog wat stukjes extra zodat ik toch nog 30km heb gemaakt.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace