TijdstrijdersCup 2010
[quote="ArnoS"]maar hoe geef ik aan welke foto's ik graag gemailed wil hebben? [/quote]
[quote="jasperhentzen"]Nou zag ik dat je een leuke foto had gemaakt van me die ik wel graag via de mail zou krijgen.[/quote]
[quote="arjan916"]
Geleend bij de buren, het bericht van fotograaf Hennie:
ik ben dus NIET de fotograaf, ik heb slechts het bericht voor de liefhebbers gekopieerd vanaf Wielertoerist . . .
[/quote]
[quote="jasperhentzen"]Nou zag ik dat je een leuke foto had gemaakt van me die ik wel graag via de mail zou krijgen.[/quote]
[quote="arjan916"]
Geleend bij de buren, het bericht van fotograaf Hennie:
ik ben dus NIET de fotograaf, ik heb slechts het bericht voor de liefhebbers gekopieerd vanaf Wielertoerist . . .
[/quote]
Hallo iedereen,
Post normaal mijn fiets gerelateerde foto's op wielertoerist.
Heb begrepen dat er voor mijn foto's, die ik heb genomen tijdens de TijdrijdersCup, ook op dit forum wat animo is.
Hier de directe link
link foto's
Als je een vergrote versie wil, kan ik je die mailen. Geef dit ff door via PM.
Als je het fotonummer of de nummer die op je helm stond weet, dan komen we er wel uit.
Henny
Post normaal mijn fiets gerelateerde foto's op wielertoerist.
Heb begrepen dat er voor mijn foto's, die ik heb genomen tijdens de TijdrijdersCup, ook op dit forum wat animo is.
Hier de directe link
link foto's
Als je een vergrote versie wil, kan ik je die mailen. Geef dit ff door via PM.
Als je het fotonummer of de nummer die op je helm stond weet, dan komen we er wel uit.
Henny
-
- Forum-lid
[quote="jasperhentzen"]Beste Arjan (en uiteraard de rest),
Voor mij de eerste keer dat ik met zo'n georganiseerde tijdrit meereed (naast NSK tijdrijden) en viel me dus ook op dat al die foto's genomen werden. Vond het een schitterend parcours en ga hier zeker terug komen! Op 2 mei staat een gedeelte van dit parcours weer op de planning bij mij vanwege een tijdrit die ATC Almere organiseerd.
Nou zag ik dat je een leuke foto had gemaakt van me die ik wel graag via de mail zou krijgen. Dus ook mijn vraag hoe ik die ga ontvangen?
Had startnummer 42 en rij in een geel met blauw snelpak. Mn achterwiel is beplakt met 5 witte "zeisen". Daar zou je me vrij snel aan kunnen herkennen!
mn mail is jsc_hentzen@hotmail.com
Zou super zijn als je die zou kunnen sturen![/quote]
Reed jij op die zwarte Stevens fiets? En kwam jij na afloop je rugzak bij de startauto halen, terwijl je vertelde dat het je eerste TR van 40 km was?
Zo ja dan was ik de fotograaf die aan de overkant van de weg foto's van de finishers zat te maken. Nummer 42 heb ik ook.
Voor mij de eerste keer dat ik met zo'n georganiseerde tijdrit meereed (naast NSK tijdrijden) en viel me dus ook op dat al die foto's genomen werden. Vond het een schitterend parcours en ga hier zeker terug komen! Op 2 mei staat een gedeelte van dit parcours weer op de planning bij mij vanwege een tijdrit die ATC Almere organiseerd.
Nou zag ik dat je een leuke foto had gemaakt van me die ik wel graag via de mail zou krijgen. Dus ook mijn vraag hoe ik die ga ontvangen?
Had startnummer 42 en rij in een geel met blauw snelpak. Mn achterwiel is beplakt met 5 witte "zeisen". Daar zou je me vrij snel aan kunnen herkennen!
mn mail is jsc_hentzen@hotmail.com
Zou super zijn als je die zou kunnen sturen![/quote]
Reed jij op die zwarte Stevens fiets? En kwam jij na afloop je rugzak bij de startauto halen, terwijl je vertelde dat het je eerste TR van 40 km was?
Zo ja dan was ik de fotograaf die aan de overkant van de weg foto's van de finishers zat te maken. Nummer 42 heb ik ook.
� De toestand in de bergen *
-
- Forum-lid
[quote="FWR"]Ik word weer precies ingehaald vlak na de foto ...
Toch vind ik het een leuke foto. Hij vertelt nu ook het echte verhaal van mijn eerste tijdrit.[/quote]
Welk startnummer had je?
Toch vind ik het een leuke foto. Hij vertelt nu ook het echte verhaal van mijn eerste tijdrit.[/quote]
Welk startnummer had je?
� De toestand in de bergen *
Is er ook een foto van nummer 1, en dan bedoel ik niet de winnaar maar startnummer 1. In mijn beleving is er alleen een foto gemaakt bij de start, ben onderweg iig niemand tegengekomen.
Door geen mens gestoord, neemt de zee het laatse woord.
http://www.flickr.com/photos/28269602@N ... 723848455/
Foto's van mijn vrouw
Foto's van mijn vrouw
[quote="GBJ Hillman"][quote="FWR"]Ik word weer precies ingehaald vlak na de foto ...
Welk startnummer had je?
[/quote]
Startnummer 17 (slecht zichtbaar). Foto nummer 18 (op die van Amsterdam dan toch).
Welk startnummer had je?
[/quote]
Startnummer 17 (slecht zichtbaar). Foto nummer 18 (op die van Amsterdam dan toch).
[quote="Tazzy"]http://www.flickr.com/photos/28269602@N ... 723848455/
Foto's van mijn vrouw [/quote]
Ik op alle foto's kijken maar nergens staat je vrouw op
Nee zitten leuke foto's tussen
Foto's van mijn vrouw [/quote]
Ik op alle foto's kijken maar nergens staat je vrouw op
Nee zitten leuke foto's tussen
[quote="ypenga"]Is er ook een foto van nummer 1, en dan bedoel ik niet de winnaar maar startnummer 1. In mijn beleving is er alleen een foto gemaakt bij de start, ben onderweg iig niemand tegengekomen.[/quote]
Hij verdient geen schoonheidsprijs, maar je bedoeld deze denk ik:
[img=http://www.fiets.nl/images/1048.jpg]
Hij verdient geen schoonheidsprijs, maar je bedoeld deze denk ik:
[img=http://www.fiets.nl/images/1048.jpg]
Startnummer 9 is ook nog nieuwsgierig naar een kiekje van zichzelf.
Ik heb alleen maar foto's van de hogere startnummers.
Iemand?
Ik heb alleen maar foto's van de hogere startnummers.
Iemand?
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;