Pagina 31 van 45
Geplaatst: 20 mei 2010 22:06
door kool486
hangt van je gewicht af denk ik, met 103 kg had ik 5.5 voor en 6.5 achter.
Geplaatst: 21 mei 2010 00:50
door DeletedUser01
Was dat 2008 of dit jaar???
Geplaatst: 21 mei 2010 12:42
door bianchisl3
Dat was bij de muddy-teaser denk ik
Geplaatst: 21 mei 2010 20:44
door kool486
klopt was de muddy loze muddy teaser.
in 2008 was ik me van het bestaan van 4s 25 mm nog niet bewust.
Geplaatst: 27 mei 2010 11:00
door kool486
nog een dikke week en dan is het zover!!
hebben de kenners nog tips voor de stopplaatsen van de volgbus.
we moeten de telefoonnummers van de volgauto's nog ff uitwisselen voor een bredere dekking.
na het bos van Wallers lijkt me in ieder geval een goede plek. en vlak voor de stroken beginnen om de bandendruk wat aan te passen.
Geplaatst: 27 mei 2010 12:54
door depeet
heb sinds gisteren mn nieuwe ambrosio excellence wielen...gemonteerd met continental 4 seasons 25mm...deze week nog wat "inrijden" en deze zouden me door de hel moeten gaan loodsen...
qua bevoorradingen ziet alles er ok uit....heb wel nog hier en daar extra bevoorrading voorzien...
zijn er nog extra tips voor de lange afstand van de mensen met ervaring hier ?
ik ben nog van plan om dubbel stuurlint aan te brengen...
Geplaatst: 27 mei 2010 13:07
door bianchisl3
[quote="depeet"]zijn er nog extra tips ...[/quote]
Vergeet je verlichting niet en een fluorhesje; verplicht als je vroeg start.
Banden en dubbelstuurlint zijn OK, lees de Parijs-Roubaix teaser topics nog even door die staan vol met tips.
Wat voor reservemateriaal
Geplaatst: 27 mei 2010 14:43
door binkie4
Ik heb niet de beschikking over een eigen volgwagen, dus alleen als ik bij iemand anders wat achterin de auto mag gooien heb ik reservemateriaal tot mijn beschikking.
Wat nemen jullie extra mee?
Een extra setje wielen, binnenbanden en eventueel extra buitenbanden ligt voor de hand. Maar wat gaat er verder nog mee?
Geplaatst: 27 mei 2010 14:53
door de zwarten
Ik neem 2รก3 binnenbanden mee, eventueel reservespaken (stuk of 3)vastgeplakt aan frame en een spaaksleutel. Verder moet de fiets het maar houden...
Geplaatst: 27 mei 2010 23:49
door DeletedUser01
Ik wacht de weersvoorspellingen nog af, maar mijn doel is zo licht mogelijk vertrekken. Eten en drinken tot de eerste stop en wat extra oplosbare sportdrank in peodervorm mee.
De bevoorradingen onderweg zijn uitstekend!
Drie tot vier reservebanden lijkt mij voldoende. Wielen worden volgende week nagezien. Gel onder het extra dikke stuurlint, 25 mm. banden erop en gaan als de brandweer!
Hesje en verlichting niet vergeten.
Geplaatst: 28 mei 2010 01:20
door kool486
wij nemen ook 2 reserve fietsen mee. je weet maar nooit. als je ze mee hebt gebeurt er meestal minder. en natuurlijk ketting, wielen en banden. en het nodige gereedschap. verder doen we een pannetje soep mee en pannekoeken.
onze piloot moet aan het kokkerellen op de keien!
Geplaatst: 28 mei 2010 09:08
door felipe07
Hoe verloopt de startprocedure precies in Cambronne les Ribecourt ? Ik zou graag starten om 4 uur 's ochtends. Is het daar dan superdruk ? Het onthaal is al vanaf 2 uur. Hoeveel op voorhand moet je daar ongeveer zijn als ik om 4 uur wil starten ?
Kan ik daar mijn fiets meenemen naar binnen, of moet ik die ergens alleen buiten achterlaten ?