Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

ULTREMO R

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 14 dec 2009 21:03

Ik heb mijn Ultremo r1's ook binnen, inclusief twee binnenbanden. Als extraatje een hart van speculaas, met in suikerwerk geschreven; "Sorry".

Nou, al met al ben ik tevredengesteld/tevreden gehouden.

De bezorger van het pakket had het over een enorme partij van zo'n 30 dozen, alleen al in Helmond. Ze vroeg zich af of het kerstpakketten waren. "Een soort van..." was mijn antwoord.

Toch een duur grapje voor Schwalbe.

fdegrove
Forum-lid
Berichten: 2991
Lid geworden op: 09 mar 2005 23:33

fdegrove 14 dec 2009 21:49

Hoi,

Sinds Ultremo geloof ik niet meer in Sinterklaas....:(

Ciao, ;)
Snobisme is een dure hobby...

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 14 dec 2009 21:51

Mijn ma moest het aannemen, het werd bezorgd door Transmission. Voorheen werd alles met TNT gedaan. Misschien dat Schwalbe zelf de bezorging op zich heeft genomen.

Die koek heb ik mijn natuurlijk wel laten smaken...

zapperdeflap
Forum-lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 07 mar 2009 11:03

zapperdeflap 14 dec 2009 23:11

Ook hier door 'Transmission" aangeboden
maar ik was er helaas niet.
Morgen of overmorgen de herkansing,
Grt. Zapp

epotheker
Forum-lid
Berichten: 291
Lid geworden op: 23 feb 2009 15:15
Locatie: Lonneker

epotheker 14 dec 2009 23:21

Vandaag binnen gekregen...plus opnieuw twee biba's....

Al met al moet ik toch zeggen dat ze het probleem zeer coulant hebben opgelost.

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 15 dec 2009 07:28

Robbebopper schreef:Ik heb mijn Ultremo r1's ook binnen, inclusief twee binnenbanden. Als extraatje een hart van speculaas, met in suikerwerk geschreven; "Sorry".

Nou, al met al ben ik tevredengesteld/tevreden gehouden.

De bezorger van het pakket had het over een enorme partij van zo'n 30 dozen, alleen al in Helmond. Ze vroeg zich af of het kerstpakketten waren. "Een soort van..." was mijn antwoord.

Toch een duur grapje voor Schwalbe.


Hoeveel klanten hebben zij verloren door "het probleem " , laat staan gezichtsverlies . Wat ze nu doen is een beetje klanten terugwinnen mbv een extraatje .

Nu maar hopen voor hen en jullie dat de nieuwe band zijn verwachtingen waarmaakt en niet opnieuw tot een fiasco lijdt .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 15 dec 2009 17:09

Misschien naief van mij, maar ik denk maar zo; de eerste vlucht van de "Space-shuttle" na de ramp in 1986, was volgens mij de veiligste. Zo ook hier. Ik ga er van uit dat Schwalbe zich tot het uiterste ingespannen heeft om dit nieuwe type goed te maken. Ze zijn zelf immers erg gebaat bij een voorkomen van nieuwe problemen.

Gebruikersavatar
arjan916
Forum-lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 13 mar 2005 17:41

Gebruikersavatar arjan916 15 dec 2009 18:04

who cares schreef: Nu maar hopen voor hen en jullie dat de nieuwe band zijn verwachtingen waarmaakt en niet opnieuw tot een fiasco lijdt .


Dat zou zeker zuur zijn en zal ze echt klanten kosten.
Robbebopper schreef:Misschien naief van mij, maar ik denk maar zo; de eerste vlucht van de "Space-shuttle" na de ramp in 1986, was volgens mij de veiligste. Zo ook hier. Ik ga er van uit dat Schwalbe zich tot het uiterste ingespannen heeft om dit nieuwe type goed te maken. Ze zijn zelf immers erg gebaat bij een voorkomen van nieuwe problemen.


Zodra ik de R1's in huis krijg, ga ik ze gewoon monteren en ermee rijden.
En als die goed bevallen, dan zien we wel wat de volgende keuze wordt.
Zoals Schwalbe er tot nu toe mee omspringt vind ik het acceptabel en ben best bereid ze een herkansing te geven door ze nog eens te kopen, mits ze ook merkbaar beter zijn dan de vertrouwde GP4000S.
Alles voor de foto

http://www.arjan916.nl

zapperdeflap
Forum-lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 07 mar 2009 11:03

zapperdeflap 15 dec 2009 18:19

Hier zij ze ook binnen.
arjan916 schreef:Zoals Schwalbe er tot nu toe mee omspringt vind ik het acceptabel en ben best bereid ze een herkansing te geven door ze nog eens te kopen, mits ze ook merkbaar beter zijn dan de vertrouwde GP4000S.


Helemaal me eens,
ik wacht alleen wel tot m'n GP4000S aan vervanging toe zijn.
En tot die tijd hou ik de reacties natuurlijk wel in de gaten,
Grt. Zapp

Gebruikersavatar
arjan916
Forum-lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 13 mar 2005 17:41

Gebruikersavatar arjan916 17 dec 2009 22:48

Vandaag een mailtje van AngloDutch gehad; begin januari wordt er weer een nieuwe levering verwacht en dan zullen ze worden opgestuurd.
Ik wacht t geduldig af.
Alles voor de foto

http://www.arjan916.nl

Gebruikersavatar
rbr
Forum-lid
Berichten: 814
Lid geworden op: 24 mei 2008 10:35

Gebruikersavatar rbr 20 dec 2009 10:47

Hier is het pakket ook goed aangekomen. Ze konden niet anders dan het zo oplossen, maar het hartje gaf wel een glimlach op mijn gezicht wat uiteindelijk een positief gevoel achter laat.

Vergeet niet dat velen van ons een MTB hebben met veelal Schwalbe banden en als je gevoel van een merk slecht is, koop je ook niet zo gemakkelijk voor de MTB dat merk banden.
Twitter: @rbruijns

fw
Forum-lid
Berichten: 423
Lid geworden op: 29 jun 2008 22:22

fw 23 dec 2009 12:39

Ik heb ook nieuwe banden binnengekregen maar (voor de 2e keer) zwarte ipv met grijze accenten. Op zich netjes dat ze nieuwe sturen maar ik heb niets aan de zwarte versie. Ik heb ze dus maar weer gemaild dat ik hier niets aan heb.

Plaats reactie