Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
lvgh
- Forum-lid HC
lvgh
10 dec 2008 15:34
klimmer77 schreef:Ik mag hopen dat kloden eens wakker wordt en voor zich zelf gaat rijden. Dan wordt het kloden 1. Lance 2....
Welnee.. Klöden is als kopman al te vaak door de mand gevallen. Leuk voor de wat kleinere koersen a la Zwitserland of Romandie maar Contador en Armstrong verslaan in de Tour? Dan wordt het misschien tijd dat jíj wakker wordt
-
bikeboss
- Forum-lid
bikeboss
10 dec 2008 18:22
Ik beschik natuurlijk niet over een glazen bol, maar heb de indruk dat Lance gewoon de competitie en dan vooral berg- en tijdritten afwacht om te ondervinden waar hij conditioneel precies staat als het echt om de knikkers gaat. In functie hiervan en van het percentage dat hij inschat nog te kunnen verbeteren, zal hij volgens mij beslissen al dan niet naar de Tour te gaan. Indien hij aanvoelt Contador niet meer aan te kunnen, rijdt hij volgens mij enkel de Giro. Wat hij nu ook rondbazuint: Armstrong start enkel en alleen in de Tour als hij hem kan winnen. The boss rijdt niet in dienst van een ander, no way!
Over het feit of hij ook de klassiekers gaat rijden heb ik de grootste twijfels. Zeker in de RvV en PR zien we hem niet; die kasseien zijn geen spek voor zijn bek.
-
vivo
- Forum-lid
vivo
10 dec 2008 23:33
bikeboss schreef:Over het feit of hij ook de klassiekers gaat rijden heb ik de grootste twijfels. Zeker in de RvV en PR zien we hem niet; die kasseien zijn geen spek voor zijn bek.
Dat hij PR niet rijdt heeft hij al gezegd, RvV rijdt hij denk ik wel aangezien hij die race ook in 2005 heeft gereden.
-
klimmer77
- Forum-lid
klimmer77
11 dec 2008 11:02
LVGH schreef:klimmer77 schreef:Ik mag hopen dat kloden eens wakker wordt en voor zich zelf gaat rijden. Dan wordt het kloden 1. Lance 2....
Welnee.. Klöden is als kopman al te vaak door de mand gevallen. Leuk voor de wat kleinere koersen a la Zwitserland of Romandie maar Contador en Armstrong verslaan in de Tour? Dan wordt het misschien tijd dat jíj wakker wordt
Haha...nee kloden moet wakker worden. Volgens mij heeft hij de kwaliteiten best wel. Goede tijdrijder en behoorlijke klimmer. Hij heeft alleen niet de juiste kopman instelling. Oke of hij dan goed genoeg is weet ik niet. Maar hij kan als alles mee zit (en geen blessures heeft in voorbereiding)erg goed mee. Eigenlijk schat ik contador niet eens zo heel hoog in. Zo dik heeft hij de vuelta beijvoorbeeld niet gewonnen voor leipheimer. En kloden kan minimaal het zelde als leipo
-
bikeboss
- Forum-lid
bikeboss
11 dec 2008 13:55
[/quote]
Dat hij PR niet rijdt heeft hij al gezegd, RvV rijdt hij denk ik wel aangezien hij die race ook in 2005 heeft gereden.
[/quote]
Idd, maar de enige keer dat hij toen in beeld kwam was toen zijn toenmalige ploegmaat Boonen hem als eerstejaarsprof aanwees waar hij moest rijden om zo weinig mogelijk last te hebben van de kasseien. Dat hij PR niet rijdt, geeft m.i. toch al aan dat hij enkel wil starten waar hij een kans maakt op succes.
-
dummy
- Forum-lid
dummy
11 dec 2008 14:20
bikeboss schreef:...maar de enige keer dat hij toen in beeld kwam was toen zijn toenmalige ploegmaat Boonen hem als eerstejaarsprof aanwees waar hij moest rijden om zo weinig mogelijk last te hebben van de kasseien. Dat hij PR niet rijdt, geeft m.i. toch al aan dat hij enkel wil starten waar hij een kans maakt op succes.
Na 2002 reed Tom Boonen niet meer voor US-Postal.
Maar is dat zo vreemd dan, dat Armstrong niet in PR start omdat hij er toch kansloos is? Kan me zo voorstellen dat je Parijs-Roubaix alleen
als toerist voor de lol rijdt.
Dus wie weet, misschien rijdt ie 'm over een paar jaar 'n keertje.
-
fingerz
- Forum-lid
fingerz
11 dec 2008 15:50
Denk niet dat Armstrong een PR voor de lol gaat rijden in voorbereiding op de tour.
Fingerz
-
c40campy
- Forum-lid
c40campy
12 dec 2008 19:16
Armstrong rijdt alleen de Tour om zich voor te bereiden op het wereld uurrecord (ben ik de eerste die dit voorspelt??). Een 8ste tourzege is toch geen uitdaging meer, en Contador zal alles doen om te winnen.
-
deboefvanparma
- Forum-lid
deboefvanparma
12 dec 2008 23:24
c40campy schreef:Armstrong rijdt alleen de Tour om zich voor te bereiden op het wereld uurrecord (ben ik de eerste die dit voorspelt??). Een 8ste tourzege is toch geen uitdaging meer, en Contador zal alles doen om te winnen.
LA heeft een heel andere agenda. It's all about marketing....
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
-
scepticus
- Forum-lid HC
scepticus
12 dec 2008 23:42
P-R is wel erg gevaarlijk natuurlijk.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
buzz
- Forum-lid
buzz
22 dec 2008 00:52
:rolleye: Lance lijkt inmiddels al
redelijk in vorm voor de
Tour Down Under..., gezien de fraaie foto-reeks op de site van foto-journaliste
Elizabeth Kreutz...
Wacht aldaar een paar tellen, en kies dan links onderaan via
Index de optie
Lance's Comeback. En vervolgens rechts onderaan via
Viewing Options de optie
Slight Show.
-
bluebird
- Forum-lid
bluebird
22 dec 2008 01:04
Fraaie fotoreportage, thnx Buzz
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!