Bij Free Motion, een geplastificeerde landkaart. Speciaal voor fietsers o.a. voorzien van routesgalileo2 schreef:Vandaag geboekt voor eerste keer GC van 9/3 tot 16/3
Riu Waikiku
Tijd om dit onderwerp eens uit te spitten.
Iemand tips voor een goede landkaart
Standplaats: Gran Canaria (Spanje)
- Tracing_NL
- Forum-lid
Gewoon de Michelinkaart van de canarische eilanden kopen.
Landkaart - wegenkaart 125 Canarische eilanden - Iles Canaries | Michelin 125 zoom ISBN / Code: 9782067142718
Uitgever: Michelin
Kopieen maken van Gran canaria, één in je fietsshirt steken , en aand de hand van dit draadje allerlei routes uittstippelen. Voordeel van deze michelinkaart: Als je volgend jaar naar Lanzarote of tenerife gaat heb je de kaart al
Ik doe dit al jaren zo overal waar ik op vakantie ga. Voor gran Canaria heb ik dit ook gedaan, want daar ga ik (optimistisch gezien) over 4 weken ook naar toe! (1e wk mrt)![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Landkaart - wegenkaart 125 Canarische eilanden - Iles Canaries | Michelin 125 zoom ISBN / Code: 9782067142718
Uitgever: Michelin
Kopieen maken van Gran canaria, één in je fietsshirt steken , en aand de hand van dit draadje allerlei routes uittstippelen. Voordeel van deze michelinkaart: Als je volgend jaar naar Lanzarote of tenerife gaat heb je de kaart al
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ik doe dit al jaren zo overal waar ik op vakantie ga. Voor gran Canaria heb ik dit ook gedaan, want daar ga ik (optimistisch gezien) over 4 weken ook naar toe! (1e wk mrt)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Prima keuze, al 2 maal 10 dagen all-inclusive gedaan. Ideaal bij terugkomst: gelijk aanvallen.galileo2 schreef:Vandaag geboekt voor eerste keer GC van 9/3 tot 16/3
Riu Waikiku
Bij aankomst vliegveld krijg je al een landkaart in je handen gedrukt. Pak er gewoon een paar mee. De fietsbare wegen staan er op, en gratis.........galileo2 schreef:Iemand tips voor een goede landkaart
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Hebben ze een fietsberging bij Riu Waikiku of mag de fiets op de kamer?fredmtb-sport schreef:Prima keuze, al 2 maal 10 dagen all-inclusive gedaan. Ideaal bij terugkomst: gelijk aanvallen.galileo2 schreef:Vandaag geboekt voor eerste keer GC van 9/3 tot 16/3
Riu Waikiku
Bij aankomst vliegveld krijg je al een landkaart in je handen gedrukt. Pak er gewoon een paar mee. De fietsbare wegen staan er op, en gratis.........galileo2 schreef:Iemand tips voor een goede landkaart
-
- Forum-lid
Mag bij Riu waikiki gewoon op de kamer.Zeer vriendelijk personeel ook.(een Racefiets hoort niet in een berging, daar is hij veel te duur voor, aldus de man achter de baliegalileo2 schreef:Hebben ze een fietsberging bij Riu Waikiku of mag de fiets op de kamer?fredmtb-sport schreef:Prima keuze, al 2 maal 10 dagen all-inclusive gedaan. Ideaal bij terugkomst: gelijk aanvallen.galileo2 schreef:Vandaag geboekt voor eerste keer GC van 9/3 tot 16/3
Riu Waikiku
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Alleen de steenharde bedden en de rare tafelindelingen tijdens het avondeten als je alleen bent, is een beetje irritant.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoezo? Zetten ze je dan gewoon ergens bij aan tafel?
Less is bore
Morgenochtend op pad... ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
-
- Forum-lid
Eigenlijk wel.Hotel vind het denk ik belangrijk om te gaan socializen, maar ik zat naast een Duitser waar ik na 2 dagen al genoeg van had.Gelukkig is de bar overdag ook wel redelijk.daniel1975 schreef:Hoezo? Zetten ze je dan gewoon ergens bij aan tafel?
Wij zijn met 2, dus we hoeven niet te socializenrene-koga schreef:Eigenlijk wel.Hotel vind het denk ik belangrijk om te gaan socializen, maar ik zat naast een Duitser waar ik na 2 dagen al genoeg van had.Gelukkig is de bar overdag ook wel redelijk.daniel1975 schreef:Hoezo? Zetten ze je dan gewoon ergens bij aan tafel?
Fiets vanmorgen opgehaald. Service als vanouds goed bij Free Motion. Ondanks topdrukte waren zadel, stuurpen en pedalen in een vloek en een zucht gemonteerd. Thuis zelf nog even de 11-32 gewisseld voor een zelf meegebrachte 12-28 en daarna op pad gegaan. Fijn ritje gemaakt naar Soria, Ayacata, San Bartelomé en Fataga. Goed voor 89 km met bijna 2000 hm. Vind ik genoeg voor een eerste dag. CAAD10 rijdt geweldig. Was vandaag vooral wennen aan de hogere temperaturen. Moeilijk voor te stellen dat ik begin deze week nog een training afwerkte bij -4 graden.