BeOne
adroit schreef:Het lijkt erop dat BeOne toch een stevig plekje gaat veroveren tussen alle andere "top" merken.
Zou je denken ???
Heb jij de BeOne gezien in de laatste test van FIETS over klimfietsen van 7 kg ??
Ik niet.....
Frame van BeOne weegt 960 gram, de vork 360 (even uit mijn hoofd). Afgebouwd met SRAM Red en Mavic ksyrium ES heeft die van mij krap 2000 eurootjes gekost en hij weegt nu 6.5 kg !!
Maar, toegegeven, het is een modelletje uit 2008..........
Iemand hier ervaring met de BeOne CX RAW? (Dus het crossframe)
Ik twijfel nog steeds tussen de Beone CX Raw en de Stevens Carbon Team.
De prijs is ongeveer hetzelfde. Denk zelf dat Stevens meer ervaring heeft op crossgebied, maar de Beone ziet er ook niet verkeerd uit.
Zit ook een beetje met de geometrie te dubben.
Mijn racefiets heeft een bovenbuis van 55 cm en een zitbuis van 55 cm. Bij de Beone twijfel ik dan tussen maat 54 en maat 56.
Hier de geometrie van de Beone:
http://www.beone-bikes.nl/NL/producten/ ... ometry.php
Ik twijfel nog steeds tussen de Beone CX Raw en de Stevens Carbon Team.
De prijs is ongeveer hetzelfde. Denk zelf dat Stevens meer ervaring heeft op crossgebied, maar de Beone ziet er ook niet verkeerd uit.
Zit ook een beetje met de geometrie te dubben.
Mijn racefiets heeft een bovenbuis van 55 cm en een zitbuis van 55 cm. Bij de Beone twijfel ik dan tussen maat 54 en maat 56.
Hier de geometrie van de Beone:
http://www.beone-bikes.nl/NL/producten/ ... ometry.php
Yep, weet ik. Maar rijden zij ook op de CX Raw dan? Of een speciaal voor hun ontwikkeld frame? Die van de foto hierboven lijkt niet helemaal op de Cx Raw op de website van BeOne.(afgezien van de kleur dan natuurlijk)
Verder wilde ik graag weten of er gebruikerservaringen mee zijn. En zoals ik al zei, zit ik een beetje met de geometrie te dubben. Bij de Stevens kom ik op een 54 uit, maar bij de BeOne zit ik tussen een 54 en een 56 in.
Zie mijn vorige post voor de geometrie van de BeOne.
Verder wilde ik graag weten of er gebruikerservaringen mee zijn. En zoals ik al zei, zit ik een beetje met de geometrie te dubben. Bij de Stevens kom ik op een 54 uit, maar bij de BeOne zit ik tussen een 54 en een 56 in.
Zie mijn vorige post voor de geometrie van de BeOne.
jasperr schreef:Yep, weet ik. Maar rijden zij ook op de CX Raw dan? Of een speciaal voor hun ontwikkeld frame? Die van de foto hierboven lijkt niet helemaal op de Cx Raw op de website van BeOne.(afgezien van de kleur dan natuurlijk)
Ze hebben het eerste jaar op een Ridley gereden met Beone stickers en paint omdat ze nog geen carbon topframe hadden. Jaar daarna reden ze wel op Beones. Weet niet van welk jaar die foto is.
Weet iemand trouwens hoeveel dat nieuwe carbon frame Raw Pro moet kosten?
Anti-Spacers!
-
- Forum-lid
- Berichten: 100
- Lid geworden op: 24 feb 2008 21:55
Nou er zijn er ondertussen al veel mensen die een mooie Beone rijden.
Maar nou ben ik ook besmet door dit virus.
Dus ik heb ook een Beone besteld.
De raw matt green 2011 model met afgemonteerd de Ultergra 2011 groep en ook de spd sl van ulterga.
Daar zitten bij een pro vibe s stuur en stuurpen een PLT zadelpen. een pro vultura zacht zadel anders krijg ik een zeer achter werk
En er zit een setje 2011 Mavic Cosmic's Carbon SL onder.
En een leuke Polar cs200 cad bij
Maar nou ben ik ook besmet door dit virus.
Dus ik heb ook een Beone besteld.
De raw matt green 2011 model met afgemonteerd de Ultergra 2011 groep en ook de spd sl van ulterga.
Daar zitten bij een pro vibe s stuur en stuurpen een PLT zadelpen. een pro vultura zacht zadel anders krijg ik een zeer achter werk
En er zit een setje 2011 Mavic Cosmic's Carbon SL onder.
En een leuke Polar cs200 cad bij
De koers win je in bed heb ik wel eens gehoord