Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2008?

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 08 mar 2008 21:49

Vandaag met dames van 50+ gefietst. 15 km!!
Het was internationale vrouwendag vandaag en allerlei sportvereningingen droegen een steentje bij. Zo ook onze wielrenvereninging.
Snel ging het echter niet. Na ruim een uur voor de voorzitter en mij op het gemak gefietst te hebben, finishten wij op de plek waar we begonnen waren. Maar de dames hebben het leuk gevonden en kijken nu al weer uit naar volgend jaar.
Ik denk alleen dat ik dan spontaan op vakantie ga!
Goed, omdat het vandaag toch internationale vrouwendag is, ga ik ff het blog van Liz Hatch bezoeken! FF oogvitaminen opdoen!
Niets is wat het lijkt..

Gebruikersavatar
peterj
Forum-lid
Berichten: 1480
Lid geworden op: 06 apr 2006 01:19
Locatie: West Brabant

Gebruikersavatar peterj 08 mar 2008 22:17

Vandaag met de racer rustig in D1 110km gefietst, morgen naar Mill voor de 8vanoostbrabant (120km mtb).
Daarna de mtb poetsen, ketting invetten en naar de zolder voor zijn zomerslaap.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

tomdejong
Forum-lid
Berichten: 491
Lid geworden op: 11 aug 2007 16:57

tomdejong 08 mar 2008 22:36

Vandaag een kort rondje gefietst, 52 km, was een lekker weertje, maar kan niet wachten tot het wat warmer wordt!
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 09 mar 2008 17:05

Vandaag 2 uurtjes trainingswedstrijd op Papendal in Arnhem gehad. Ging lekker, vooral in de tweede helft veel kopwerk kunnen doen en voor de verandering eens een keer uitgefietst. De laatste ronde was ik echter niks meer.

Gister op de Rielerenk in Deventer ook trainingswedstrijdje gehad, tot 8 ronden voor het einde goed kunnen volgen maar toen liet ik een gaatje vallen. Met de sterke wind bleek dat funest te zijn en was aanpikken geen optie meer.

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1796
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 09 mar 2008 18:27

[quote="Peterj"]Vandaag met de racer rustig in D1 110km gefietst, morgen naar Mill voor de 8vanoostbrabant (120km mtb).
Daarna de mtb poetsen, ketting invetten en naar de zolder voor zijn zomerslaap.
[/quote]

Gisteren ook met mijn racertje in D2 71 km gefietst. 1490 cal.

Vandaag ingeschreven voor de 120 km Mtb tocht '8 van Oost Brabant' Dit bleek uiteindelijk maar 114 km te zijn. De route was door omstandigheden stukje ingekort zeiden ze. Gelukkig hadden we het de hele tijd, op wat spatjes na, lekker droog gehouden ondanks de voorspelde regenbuien.
Mooi redelijk vlak, snel en technisch parcours met veel singletracks. Gelukkig ook redelijk wat verharde stukken tussendoor waardoor men even op adem kon komen, en dit was nodig ook vooral om de rug even te strekken, kreeg er op een gegeven moment toch wel redelijk last van.
Al met al de tocht gereden in 5u.05m. gemiddelde van 22,4
Verbruikte calorien 3750 bij een gemiddelde hartslag van 141
Aanrader voor iedereen die eens een MTB Marathon wil gaan rijden.

Nog 2 zaterdagmiddagen, en dan is het ook voor mij gedaan met de MTB.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 09 mar 2008 21:59

Zo ik ga jullie nu enkele weken verlaten ivm een rondreis op Cuba .
Tot over ongeveer 3 weken.........................
:D
Ik heb het flimje van Berg en dal tocht bekeken en had spijt dat ik niet mee kon gaan.
Volgende keer beter
cornelli racing cycles Uden

Gebruikersavatar
drummie71
Forum-lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 24 apr 2007 21:17
Locatie: omg. Utrecht

Gebruikersavatar drummie71 09 mar 2008 22:36

drie dagen op rij gevarieerde training d2 plus interval en uit fietsen
vandaag wat regen mee gepakt
Dansen op een klim heerlijkste wat er is -
Nieuwe Fiets - Oude Fiets

edwinfe
Forum-lid
Berichten: 445
Lid geworden op: 17 okt 2005 00:03
Locatie: Pijnacker

edwinfe 09 mar 2008 23:14

vanmorgen met de club een ritje van ongeveer 75km. Het regende een heel klein beetje bij vertrek. Ik dacht mwha zal wel goed komen. Nou nee! onderweg dacht ik nog; zal ik omdraaien? maar al verder fietsent reden we steeds verder van huis. Had ik het maar gedaan. Jes$S wat was ik nat en KOUD!!!

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 09 mar 2008 23:29

Gisteren 95k D1 onder perfecte omstandigheden. Vandaag 50k met zeer harde wind!! Langs het Albertkanaal van Kanne naar Visé was echt heavy, kwam bijna niet vooruit! 39x21 waar ik normaal buitenblad rijdt! Na 2 cappucino's in Visé, met 40 per uur terug naar Maastricht. Dat was de "fun part".... :D

geen regen gehad trouwens....
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

pedaalriddergeert
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 21 jan 2008 22:06

pedaalriddergeert 10 mar 2008 22:49

Vandaag 45 kilometer gefietst van Wolvega naar Havelte en terug. Harde wind (!) tegen en snelheid kroop terug tot circa 20 km/uur. Na keerpunt op de grote plaat met de wind mee en stukken van 56,5 km/uur (!, nieuw record.....). Kort maar pittig ritje alleen. Als de wind nou eens ging liggen.........

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 11 mar 2008 20:23

Vanmiddag scheen ineens de zon flink. Gelijk op de fiets gestapt. Ondertussen was de zon alweer weg en werd de lucht steeds donkerder. Laatste half uur in de regen gereden.
65km gefietst. Terugwind mee dus dat ging in een goed tempo. :)

Plaats reactie