[quote="IBAN"][quote="Scepticus"]huh watte?
Scheen 'ie door?[/quote]
We wilden er eigenlijk nog een foto van maken, maar Daniel durfde niet zonder handen te fietsen!!
alhoewel, tijdens die lekke band wel een goed moment was geweest![/quote]
Volgens mij heeft ie dan wel 2 x de tijd gehad om een foto te maken toch?
Trouwens die broek heeft mij niet zoveel van mijn aandacht getrokken dus hou die euro´s maar in de pocket. Ik denk dat een nieuwe (2007 compound rubber) meer op zijn plek is, sceptietje!
Fietsen rond de Posbank; zondag 30 sept.
-
- Forum-lid
reclame
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ik zag de kop al staan in de Fiets van november:
Forumtocht op de Posbank, de 'gezichten' achter de nicknames
En dan die foto dr bij! :p
En dan die foto dr bij! :p
[quote="Cervelootje"]Ik denk dat een nieuwe (2007 compound rubber) meer op zijn plek is, sceptietje![/quote]
Ik had deze antieke er ff op gelegd om zonder al te veel schade te kunnen skidden, maar k zal er binnenkort eens wat moderner rubber om leggen. :p
Ik had deze antieke er ff op gelegd om zonder al te veel schade te kunnen skidden, maar k zal er binnenkort eens wat moderner rubber om leggen. :p
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
bluebird1 schreef:Ik moet zeggen dat ik niet zo filantropisch ingesteld ben...
Dat ik een lift kreeg vond ik toch erg aardig van je hoor
Geen bezwaar tegen :pnog ff en er wordt een 'help scepticus aan een Cervelo-topic' gestart hier.
Ik heb een zeer toffe racefiets trouwens, niet zo'n hoge pimp-factor als een SLC-SL (op de remmetjes na dan, maar da's weer een ander verhaal ) maar ik ben er nog steeds erg tevreden mee. Het was alleen logistiek wat lastig om die op vrijdag van Nieuw Vennep (ouderlijk huis) naar Zeist en op maandag weer terug te krijgen. Volgende forumtocht zal k wel weer op mn alu ros komen, dan kan ik me ook proberen te mengen in de strijd om de bolletjestrui
Schijnt trouwens zo'n tupperware-dealer bij jou in het dorp te zitten....
Ik zal eens kijken, moest daar toch al heen voor een nieuwe broek :d
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
[quote="Scepticus"]Bijdragen voor een nieuwe zijn welkom op giro 7909005 [/quote]
Hey, je krijgt ook nog 80 cent van mij voor het bootje....storten maar?...zal ik ook een bijdrage leveren aan je nieuwe broek;) beter van niet, denk ik zo, leuk uitzicht...hahaha
Is je band weer heel?
Hey, je krijgt ook nog 80 cent van mij voor het bootje....storten maar?...zal ik ook een bijdrage leveren aan je nieuwe broek;) beter van niet, denk ik zo, leuk uitzicht...hahaha
Is je band weer heel?
Flexje
-
- Forum-lid
[quote="bluebird1"]Mmmm... ik dacht al wat een vreemde manier van afdalen heeft die gozer, zal wel aero verantwoord zijn ofzo....
Moeten we nu ook een potje maken voor nieuwe bandjes? Ik moet zeggen dat ik niet zo filantropisch ingesteld ben... nog ff en er wordt een 'help scepticus aan een Cervelo-topic' gestart hier. Nou kosten die plastic bakkies natuurlijk geen drol meer tegenwoordig, maar toch...
Schijnt trouwens zo'n tupperware-dealer bij jou in het dorp te zitten....[/quote]
Dan zou ie dus op een P3 Track moeten gaan rijden gezien het feit dat hij een singlespeeder is! Nou dat kader is weldra te zien op de 6daagse van R´dam hoop ik!
[img=http://images.competitivecyclist.com/im ... k_main.jpg]
Moeten we nu ook een potje maken voor nieuwe bandjes? Ik moet zeggen dat ik niet zo filantropisch ingesteld ben... nog ff en er wordt een 'help scepticus aan een Cervelo-topic' gestart hier. Nou kosten die plastic bakkies natuurlijk geen drol meer tegenwoordig, maar toch...
Schijnt trouwens zo'n tupperware-dealer bij jou in het dorp te zitten....[/quote]
Dan zou ie dus op een P3 Track moeten gaan rijden gezien het feit dat hij een singlespeeder is! Nou dat kader is weldra te zien op de 6daagse van R´dam hoop ik!
[img=http://images.competitivecyclist.com/im ... k_main.jpg]
reclame
[quote="Alp d'Huez53:15"]Ik zag de kop al staan in de Fiets van november:
En dan die foto dr bij! :p[/quote]
Over foto's gesproken, zijn er foto's gemaakt en zo ja bij wie te verkrijgen?
En dan die foto dr bij! :p[/quote]
Over foto's gesproken, zijn er foto's gemaakt en zo ja bij wie te verkrijgen?
Flexje