Niemand het sportjournaal gezien net?
Ik vond Breukink toch wel erg nerveus overkomen ! Ze zullen bij rabo ontkennen dat de breuk met dekker hier mee te maken heeft. Stel je voor dat Thomas eens een boekje gaat opendoen.....
En Mart trok weer lekker van leer
Thomas Dekker
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lees zojuist op de website van de telegraaf dat dekker morgen bij hun reageerd. Ook zeggen ze een tweede dopinggeval bekend te gaan maken.
Nou maar afwachten en hopen dat het geen rabo renner betreft. Nu is het zo dat de telegraaf graag negatief doet over rabo dus ik hou mijn hart vast.
Waarom wordt dit weer 3 dagen voor de tour bekend???? kon dit niet al veel eerder gedaan worden. Het lijkt wel of alles en iedereen wacht tot de woensdag/donderdag voor de tour voordat ze zaken bekend maken die waarschijnlijk al langer bekend waren.
Neem 2 jaar terug met die spaanse dokter vorig jaar was er volgens mij ook al gezeik en nu weer en dat gaat zo de komende 3 weken door. Toch erg jammer dat zo'n mooie 3 weken in juli hierdoor steeds weer verpest worden.
Nou maar afwachten en hopen dat het geen rabo renner betreft. Nu is het zo dat de telegraaf graag negatief doet over rabo dus ik hou mijn hart vast.
Waarom wordt dit weer 3 dagen voor de tour bekend???? kon dit niet al veel eerder gedaan worden. Het lijkt wel of alles en iedereen wacht tot de woensdag/donderdag voor de tour voordat ze zaken bekend maken die waarschijnlijk al langer bekend waren.
Neem 2 jaar terug met die spaanse dokter vorig jaar was er volgens mij ook al gezeik en nu weer en dat gaat zo de komende 3 weken door. Toch erg jammer dat zo'n mooie 3 weken in juli hierdoor steeds weer verpest worden.
paulusR3 schreef:Niemand het sportjournaal gezien net?
Ik vond Breukink toch wel erg nerveus overkomen ! Ze zullen bij rabo ontkennen dat de breuk met dekker hier mee te maken heeft. Stel je voor dat Thomas eens een boekje gaat opendoen.....
Kan natuurlijk ook dat Rabo maar wat graag de waarheid verteld, maar dat er contractueel afgesproken is met TD om dat niet te doen (op straffe van ...)
Het volledige verhaal over de breuk is immers ook nooit verteld....
PS heb zelf ook wel 2 x voedselvergiftiging gehad, ben ik nu ook gelijk schuldig aan dopinggebruik ???
Joe schreef:Als het goed is, is er tussen Rabo en TD afgesproken dat er geen details naar buiten worden gebracht over de breuk. Maar natuurlijk hebben ze dit bij Rabo geweten of in ieder geval heel sterk vermoed. Knebel en de andere managers van buiten het vak misschien niet, maar de insiders en ex-renners Breukink en Erik Dekker zeker wel.
Beide partijen hebben een handtekening gezet onder een contract waarin staat dat er een som van 100.000 euro betaalt moet worden als de ware reden van de ontbinding van het arbeidscontract van TD bekend gemaakt wordt.
Daarmee heeft de Rabo zich in willen dekken voor Kohl-praktijken en Dekker vond het allang best, want die kon op zoek naar een andere ploeg.
Was te verwachten, ben benieuwd of het allemaal doorgaat:
http://www.granfondothomasdekker.nl/
De site van de Gran Fondo is tijdelijk offline
http://www.granfondothomasdekker.nl/
De site van de Gran Fondo is tijdelijk offline
"Try not. Do or do not......there is no try"
heftig hoor... gaat tankink thomas dekker nu ook op z'n bek slaan!?
als je het mag geloven, rolt er elke dag een kop tot de start. krijg er een ongemakkelijk gevoel bij, maar is de laatste jaren niet anders geweest en hoort bij het circus
als je het mag geloven, rolt er elke dag een kop tot de start. krijg er een ongemakkelijk gevoel bij, maar is de laatste jaren niet anders geweest en hoort bij het circus
-
- Forum-lid
Weer Epo. Erg jammer voor het wielrennen. Maar op de een of andere manier was ik toch al niet erg gecharmeerd van Thomas Dekker. Iets klopt er niet aan die gast.
Alles met meer dan twee wielen is overbodig!!!
skimons schreef:heftig hoor... gaat tankink thomas dekker nu ook op z'n bek slaan!?
Helaas, tankink is er niet bij om zijn mening duidelijk te geven voor de tv, dat ga ik dan wel weer missen. Alhoewel ik TD mis als kiespijn eigenlijk. Jammer alleen dat dit zo moet.
Jammer, jammer Ik wil wel 1 nuancering aanbrengen!
- TD werd gepakt omdat zijn bloedwaardes juni vorig jaar afweken. De UCI heeft uit dat gegeven opgemaakt dat hij eerder wellicht doping heeft gebruikt. Ik meen me te herinneren dat TD toen zei:"als bloedwaardes schommelen betekent dat niet dat ze omhoog gegaan zijn". Is Thomas in de put geraakt na eerder dopinggebruik en ermee gestopt? Hierdoor wellicht minder is gaan trainen en daardoor een tijd buiten de prijzen viel? Hij dit jaar weer volledig is gaan leven voor de wielersport? (de waardes van 2009 zouden schoon zijn) Of is zijn 3e plaats in de tt van vorige week ook bedrog? Lijkt me niet, ze testen alle stalen immers nu al op dynepo en niet die van 2 jaar geleden.
Thomas Dekker is gepakt omdat hij schuldig is, hij had het ongeluk van schommelende bloedwaardes, hoeveel hadden daar geen last van en worden wellicht nooit gepakt?
- TD werd gepakt omdat zijn bloedwaardes juni vorig jaar afweken. De UCI heeft uit dat gegeven opgemaakt dat hij eerder wellicht doping heeft gebruikt. Ik meen me te herinneren dat TD toen zei:"als bloedwaardes schommelen betekent dat niet dat ze omhoog gegaan zijn". Is Thomas in de put geraakt na eerder dopinggebruik en ermee gestopt? Hierdoor wellicht minder is gaan trainen en daardoor een tijd buiten de prijzen viel? Hij dit jaar weer volledig is gaan leven voor de wielersport? (de waardes van 2009 zouden schoon zijn) Of is zijn 3e plaats in de tt van vorige week ook bedrog? Lijkt me niet, ze testen alle stalen immers nu al op dynepo en niet die van 2 jaar geleden.
Thomas Dekker is gepakt omdat hij schuldig is, hij had het ongeluk van schommelende bloedwaardes, hoeveel hadden daar geen last van en worden wellicht nooit gepakt?
fietsen, da\'s mijn verzetje!