Onderstaand verhaal was mijn eerste bestelling bij ze..
Bestelling op een zondag 12 april gedaan (aardig wat spullen), bevestiging van betaling gekregen, daarna tijd niks gehoord dus maar op 18 april een mail gestuurd met de vraag wanneer ik de spullen kan verwachten. daarna weer niks gehoord, tot vorige week vrijdag een bericht op mn voicemail (kraak kraak, mompel, 1 artikel niet leverbaar), op zaterdag een e-mail (spellingscheck mogen ze wel eens installeren) ontvangen van weer een andere medewerker, of ik de bestelling al had ontvangen, nee dus. Daarna doorgegeven dat ik dat artikel wat niet leverbaar was, wil annuleren en m'n geld terug (levertermijn was onbekend, dus had niet echt veel zin om daar oneindig op te wachten) en graag de rest alsnog wil ontvangen. Geen antwoord meer op ontvangen en krijg vandaag een pakket van ze binnen met maar de helft van de totale bestelling, op de bon nalevering geschreven, met natuurlijk ook het artikel waarvan ik zei dat ik het wilde annuleren...
Schiet lekker op zo, we wachten het maar weer af en hopen op het beste
Tot nog toe tevreden met Futurumshop en Featherbikes, ik denk dat ik daar maar bij blijf.