Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2011

eelcoz

eelcoz 01 feb 2011 17:39

Ja, ging wel lekker. Ben ook weer eens richting Friesland/Drenthe geweest na de afgelopen weken in Noord/Oost-Groningen te hebben getraind. Uiterste punt voor mij was Bakkeveen en toen terug via Een-Norg-Donderen-Yde-Haren-Groningen. Lekker desolate zooi trouwens daar op de grens van Friesland en Drenthe, zeker met dit weer.

freakish
Forum-lid

freakish 01 feb 2011 19:34

[quote="DaPoker"]

Goed gezien hoor!
Maar je hoeft er niet over heen te fietsen hoor, je kan er ook om heen. Al mis je dan natuurlijk wel 'n hele mooie klim vanuit het stadje onder in het dal naar de oude kern boven op de heuvel.[/quote]

Ik rij daar meestal langs als ik een rondje baraque michel rij. Tegenwoordig rij ik ook om. Als je daar één keer overheen gereden bent, vergeet je hem nooit meer. Slecht voor de voortplanting.

farelli
Forum-lid

farelli 01 feb 2011 20:27

Nu het blijkbaar niet zo goed lukt om wat kilometers te maken op de racer of de mbk maar vaker op de fiets naar het werk. Het extra wintervet moet er tenslotte toch vanaf :D.
Op de Kathmandu zo'n 36 kilometer. Fris, goed gekleed bleef dat echter beperkt tot wangen en neus.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 01 feb 2011 21:02

Net terug van ruim 1,5 uur 'nachtfietsen', was de eerste keer, ondanks de regen een leuke ervaring, ga ik vaker doen, heb toch een hekel aan die tacx.

Het was wel apart om te zien dat druppels op je jas en handschoenen tijdens het fietsen ijsklontjes vormen, dat was dus ijzel. Gelukkig was aan de weg nog wel goed te doen, en dat op 23mm Prorace bandjes ;)

Hier het resultaat, en nee, dat is geen regen op mijn fietshelm dat is gewoon ijsvorming

Afbeelding
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

tomdejong
Forum-lid

tomdejong 01 feb 2011 22:25

brrrrrrrrrr
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."

tomkolkman
Forum-lid

tomkolkman 03 feb 2011 17:17

Schitterend weer vandaag met toch redelijk wat zon. Op het gemak een rondje gedaan, helaas wel weer een lekke band maar dat mocht de pret niet drukken.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 03 feb 2011 17:41

Geestig, ik had ook een lekke band. De eerste van dit seizoen. Inderdaad topweer, prima zonnetje en niet zo koud. Voor het eerst in weet ik 't hoeveel trainingen geen koude voeten gehad...

Met een stevige westenwind en een zonnetje de stad uitgereden. 40 km tegen de wind in gepeddeld tot Gerkesklooster. Terug via Peebos, Opende, Marum, Niebert, Boerakker, Oostwold, Hoogkerk terug naar Groningen. Daar aangekomen had ik 96 km op de teller en als een ware dwangneuroot heb ik toen nog 2 rondjes Noorderplantsoen gemaakt om uiteindelijk precies op 100 uit te komen.

eelcoz

eelcoz 03 feb 2011 17:45

[quote="havana"] Daar aangekomen had ik 96 km op de teller en als een ware dwangneuroot heb ik toen nog 2 rondjes Noordenplantsoen gemaakt om uiteindelijk precies op 100 uit te komen.[/quote]

Haha, je bent toch niet 2x om die vijver heen geweest? Dat had ik willen zien.:D

Vanochtend nog snel even een klein rondje van 50 km gedaan, met een D2-blokje. Helaas moet ik me ook af en toe op m'n werk laten zien.:(

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 03 feb 2011 18:01

Ook ik heb vandaag een rondje gefietst, en ook op het eind nog rond de vijver van het park, maar dat was voor de foto ;)

Afbeelding
rondje 006 by JasperSteen, on Flickr

Afbeelding
rondje 002 by JasperSteen, on Flickr

Het enige stuk op mijn rondje zonder blauwe lucht overigens...
mijn Flickr

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 03 feb 2011 21:01

Dinsdag thuis gebleven door de waarschuwingen over gladheid.

Vandaag wel weer even een stukje kunnen trappen.
Lekker weer;zonnetje, blauwe lucht, aangename temperatuur en het belangrijkste, het blijft alweer wat langer licht! :)

Standaard rondje posbank gedaan.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 03 feb 2011 21:22

[quote=".Jeroen."]...en het belangrijkste, het blijft alweer wat langer licht! :)
[/quote]

Aan je foto's te zien, heb je 't nog maar net gered binnen de 'daglichtperiode' (=luchtvaartterm):D.
60 x Ventoux

erwinb
Forum-lid

erwinb 03 feb 2011 21:39

Vandaag nog even twee uurtjes op de fiets gezeten, gelukkig vriest het niet meer, dus geen bevroren bodies en zo :).

Zutphen, Vorden, Ruurlo, Borculo en het was eigenlijk niet de bedoeling, maar om Borculo heen gefietst en dezelfde weg weer terug om voor het eten (en het donker, had geen licht) thuis te zijn.

58 kilometer op de teller later stond thuis de lasagne klaar....heerlijk :)

Plaats reactie