Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Colnago

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 03 feb 2007 19:12

Quoten: Origineel geplaatst door coureurke01 op 03 Februari 2007

hey colnagofreak,
Verkoop je dat zwart rever zadel? Laat me aub iets weten.
In ieder geval het is echt prachtig die fiets! Daar mag je terecht fier op zijn.Ik hoop dat ik ooit ook zo'n pareltje kan bezitten.
Groetjes Roy

Was het eigenlijk niet van plan, je ziet er eigenlijk nog niets aan, 1 seizoen meegereden. Omdat het nogal een duur zadel was, wat zou je er eventueel voor willen bieden?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

coureurke01
Forum-lid

coureurke01 03 feb 2007 22:59

80 euro?

anniversary
Forum-lid

anniversary 04 feb 2007 00:48

Heb sinds deze week mijn cosmic premium wielen.
Groetjes

wtc_woerden
Forum-lid

wtc_woerden 04 feb 2007 03:09

Mooie fiets maar zet er zwarte banden op.
Die blauwe
<a target="_blank" href= "http://ikikikik.mijnalbums.nl/">Project 5.2</a>

colnagogissmio
Forum-lid

colnagogissmio 04 feb 2007 03:18

Nee! Witte banden! Zwart is te mat, en dit grijs-achtige kleurtje past eigenlijk niet bij de wielen.

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 04 feb 2007 13:57

Quoten: Origineel geplaatst door coureurke01 op 03 Februari 2007

80 euro?

Ga hem toch zelf maar houden, hij eet geen brood!

raydox
Forum-lid

raydox 05 feb 2007 13:57

de colnago c50 is dat eigenlijk een stijve fiets ? ik rijd nu zelf met een c50 zelf vind ik hem goed maar van veel mensen hoor ik negatieve dingen zeggen van colnago (c50) of is dit onterecht en zegge ze dit door jaloesie.

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 05 feb 2007 18:16

Quoten: Origineel geplaatst door raydox op 05 Februari 2007

de colnago c50 is dat eigenlijk een stijve fiets ? ik rijd nu zelf met een c50 zelf vind ik hem goed maar van veel mensen hoor ik negatieve dingen zeggen van colnago (c50) of is dit onterecht en zegge ze dit door jaloesie.

Stijf genoeg!!Niet zo stijf als een Scott CR1 of een Canyon F10, daarintegen vind ik persoonlijk dat de C50 de ideale balans heeft qua comfort en stijfheid.In combinatie met een goed stel wielen heb je er gewoon een goede fiets aan. Maar inderdaad als je stijver en goedkoper dan de C50 dat kan, maar dat is een keuze die je zelf maakt!

raydox
Forum-lid

raydox 05 feb 2007 19:51

Quote: Origineel geplaatst door colnagofreak op 05 Februari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door raydox op 05 Februari 2007de colnago c50 is dat eigenlijk een stijve fiets ? ik rijd nu zelf met een c50 zelf vind ik hem goed maar van veel mensen hoor ik negatieve dingen zeggen van colnago (c50) of is dit onterecht en zegge ze dit door jaloesie.Stijf genoeg!!
Niet zo stijf als een Scott CR1 of een Canyon F10, daarintegen vind ik persoonlijk dat de C50 de ideale balans heeft qua comfort en stijfheid.
In combinatie met een goed stel wielen heb je er gewoon een goede fiets aan. Maar inderdaad als je stijver en goedkoper dan de C50 dat kan, maar dat is een keuze die je zelf maakt!

bedankt voor je info
mijn c50 is nu 4 maanden oud en ben nu 2 maanden overgestap van DA naar record ==> ploegbelangen
en ook naar kserieum ES wielen nu dacht ik dat mijn fiets slapper begon te worden maar wss ligt het wel aan de wielen . zou dit kunnen of zijn de   ES redelijk goed/stijf

raydox
Forum-lid

raydox 05 feb 2007 19:54

Quote: Origineel geplaatst door anniversary op 03 Februari 2007
Heb sinds deze week mijn cosmic premium wielen.

aneversiry heb jij je kader niet een beetje te groot genomen ? het kan wss ook zijn dat je korte benen hebt en een groot bovenlijf.

in iedergeval een moeie bike maar als ik van jou was had ik andere wielen genome :) :) dit is mijn mening en niet meteen een aanslag op jouw keuze .

smaken verschillen en dat is goed anders was iedereen verliefd op mijn vriendin of op mijn fiets hahah lol

groetjes

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 05 feb 2007 20:06

Quote: Origineel geplaatst door colnagofreak op 05 Februari 2007

Stijf genoeg!!Niet zo stijf als een Scott CR1 of een Canyon F10, daarintegen vind ik persoonlijk dat de C50 de ideale balans heeft qua comfort en stijfheid.In combinatie met een goed stel wielen heb je er gewoon een goede fiets aan. Maar inderdaad als je stijver en goedkoper dan de C50 dat kan, maar dat is een keuze die je zelf maakt!

bedankt voor je info mijn c50 is nu 4 maanden oud en ben nu 2 maanden overgestap van DA naar record ==> ploegbelangenen ook naar kserieum ES wielen nu dacht ik dat mijn fiets slapper begon te worden maar wss ligt het wel aan de wielen . zou dit kunnen of zijn de   ES redelijk goed/stijf

Heb vorig seizoen ook met ES wielen gereden, ze na diverse malen spaakbreuk ingeruild tegen Eurus. Een wereld van verschil, dan zijn de ES wielen echt niet stijf!!! Door de Eurus wielset voelt de fiets (C50) nu echt veel strakker aan. Eurus is echt veel stijver en loopt ook nog eens lichter!!
Gevoel bij jou komt dus wel degelijk door de wielen!Met welke wielen reed je hiervoor?

raydox
Forum-lid

raydox 05 feb 2007 21:16

Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 05 Februari 2007

bedankt voor je info mijn c50 is nu 4 maanden oud en ben nu 2 maanden overgestap van DA naar record ==> ploegbelangenen ook naar kserieum ES wielen nu dacht ik dat mijn fiets slapper begon te worden maar wss ligt het wel aan de wielen . zou dit kunnen of zijn de   ES redelijk goed/stijf

Heb vorig seizoen ook met ES wielen gereden, ze na diverse malen spaakbreuk ingeruild tegen Eurus. Een wereld van verschil, dan zijn de ES wielen echt niet stijf!!! Door de Eurus wielset voelt de fiets (C50) nu echt veel strakker aan. Eurus is echt veel stijver en loopt ook nog eens lichter!!
Gevoel bij jou komt dus wel degelijk door de wielen!Met welke wielen reed je hiervoor?

met verscheidene wielen maar meestal met kserieums sl  en cosmic
carbonne

Plaats reactie