De accu kan vlam vatten tijdens het opladen ??Wiliertoerist schreef:maar wat kan je gebeuren voor € 16,00 ?
Fietsverlichting
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
Ik heb sinds kort de Cateye volt300 , en reden ervoor was dat ik niet z`n accu aan m`n fiets wou hebben hangen.
Tot nu toe erg tevrede , ik zie er op de laagste stand echt meer dan voldoende mee en op pik donkere wegen de op 1 na hoogste stand en het is ruim voldoende.
Uiteraard ook op de hoogste stand even geprobeerd en dat is ook top maar niet echt nodig vind ik zelf.
Tot nu toe erg tevrede , ik zie er op de laagste stand echt meer dan voldoende mee en op pik donkere wegen de op 1 na hoogste stand en het is ruim voldoende.
Uiteraard ook op de hoogste stand even geprobeerd en dat is ook top maar niet echt nodig vind ik zelf.
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
ook besteld, ontvangen, maar werkt nietlcsmt schreef: Dat is volgens mij dezelfde als deze
=> http://www.ebay.com/itm/2000-lumen-Cree ... 0934996623
Kost ongeveer 1/3 van de prijs die jij opgeeft.
Ik heb ze en ben er tevreden van, al iets meer dan 1 jaar in gebruik.
24 uur aan oplader, lamp aangesloten, geen sprankje licht (in deze donkere december maand)
contact gezocht met leverancier op ebay maar verwacht daar niet zo veel van
mocht iemand oplossing weten, dan hoor ik dat graag.
overigens past stekker van oplader slecht in onze NL stekkerdozen
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Weet je al of het defect in de lamp of in de battery of in de lader zit?gerrit-1963 schreef:ook besteld, ontvangen, maar werkt nietlcsmt schreef: Dat is volgens mij dezelfde als deze
24 uur aan oplader, lamp aangesloten, geen sprankje licht (in deze donkere december maand)
contact gezocht met leverancier op ebay maar verwacht daar niet zo veel van
mocht iemand oplossing weten, dan hoor ik dat graag.
overigens past stekker van oplader slecht in onze NL stekkerdozen
Foto nemen van de "niet werkende" lamp (is niet zo moeilijk ) foto opsturen en als het goed is sturen ze je gratis een nieuwe op.
Eerst zullen ze wel vragen om het defecte lampje op te sturen, maar dan laat je ze weten dat dat geen optie is want dat terugzenden vanuit Europa duurder is dan de waarde van het lampje.
Succes.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
dank voor meedenken
@pelep stekker is wel NL stekker maar met "te korte" pootjes, past dus "net" maar krijgt wel stroom, lampje op adapter licht groen op
@lcsmt heb al bericht gestuurd, even kijken wat er aan reactie komt
@pieterB82 dat ga ik even proberen
ik hou jullie op de hoogte
@pelep stekker is wel NL stekker maar met "te korte" pootjes, past dus "net" maar krijgt wel stroom, lampje op adapter licht groen op
@lcsmt heb al bericht gestuurd, even kijken wat er aan reactie komt
@pieterB82 dat ga ik even proberen
ik hou jullie op de hoogte
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Hier toont de adapter een rood licht tijdens het laden, probeer hem eens in een ander stopcontact / stekkerdoos. Misschien dat het dan "net" iets beter contact maakt. Het is het proberen waard.gerrit-1963 schreef:dank voor meedenken
-
- Forum-lid
heb ik inderdaad geprobeerd, inclusief verlengstuk waardoor contact prima is.Wiliertoerist schreef:Hier toont de adapter een rood licht tijdens het laden, probeer hem eens in een ander stopcontact / stekkerdoos. Misschien dat het dan "net" iets beter contact maakt. Het is het proberen waard.gerrit-1963 schreef:dank voor meedenken
licht blijft "groen". Bedankt hiervoor, ik heb dit doorgegeven aan leverancier. Die overigens keurig binnen 24 uur reactie stuurde.
Heeft die aanbieder soms een lagere prijs? Want kost dat lampje 45 dollar...Pelep schreef:En toegekomen. Aangesloten en werkt zonder problemen. Of het nu de 2000 Lm is, meer of minder geen idee maar de vrouw des huizes dacht dat er een UFO aan het landen was in de tuin Voor 16 EUR een koopje als het zo blijftPelep schreef:Gekocht en op komst, benieuwd.lcsmt schreef: Dat is volgens mij dezelfde als deze
Hoe bevestigen jullie de batterij?