Pagina 31 van 71
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 17 mei 2017 12:39
door Einstein
Uiteindelijk komt het idd goed maar het is een vervelende eigenschap van Chris waar ik ook de nodige ervaringen mee heb. Hij zou toch meer moeten werken aan de communicatie en service!
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 17 mei 2017 12:49
door daniel1975
Je wil wel heeeeeel graag daar kopen als je het zo blijft proberen
Mijn voorstel is ook bikeparts4u. Communicatie is top daar!
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 17 mei 2017 12:53
door bluv107
Nou, het wordt wel heeel graag aangezien ik al besteld heb en € 1200 aan hem heb overgemaakt...
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 17 mei 2017 13:10
door daniel1975
Goed argument
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 18 mei 2017 00:15
door kuiper
bluv107 schreef: ↑17 mei 2017 12:53
Nou, het wordt wel heeel graag aangezien ik al besteld heb en € 1200 aan hem heb overgemaakt...
Bedankt voor je bestelling!
Je besteld op dinsdag 16 mei om 15.46 uur.
Op de website staat duidelijk vermeld "Ons streven is om uw bestelling binnen 2-4 werkdagen bij u afgeleverd te hebben".
Ik snap dat je graag jouw wielset snel wilt ontvangen alleen kan je melden dat ik tegen hetzelfde probleem nu aanloop als Grinta Cycling. Heb Reynolds in de ochtend van 17 mei een mail gestuurd wat mogelijk is qua. levertermijn. Tehava en Reynolds hebben hun samenwerking beëindigd zoals ik momenteel kan opmaken. Hoop op 18 mei meer te weten.
In afwachting van dat antwoord heb ik het bedrag naar jouw rekening teruggestort.
(hetzelfde staat ook op de mail)
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 18 mei 2017 09:31
door bluv107
Chris: dank in elk geval voor je antwoord. Ik had al vorig weekend een mail verzonden met een vraag naar de juistheid van wat ik op de website lees, nl. dat het product gewoon leverbaar is. Daar begint het wat mij betreft. Als ik vervolgens gedurende drie dagen probeer te bellen en geen gehoor krijg, word ik onrustig. Dat gevoel wordt vervolgens bevestigd wanneer ik op je FB-account meerdere recente berichten lees van andere verontruste bestellers en de gemengde ervaringen die ik hierboven lees. Ik ben ervan uitgegaan dat er wel een antwoord zou komen, maar ik ben een wat soepeler communicatie bij andere webshops gewend. Ik zie graag het geld terug en wacht nader bericht af.
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 18 mei 2017 09:48
door Einstein
Hopelijk wordt het contact met de klant nu beter.
Hoe staat het met de service en het contact met bike-discount?
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 18 mei 2017 09:59
door daniel1975
Ik heb alleen ervaring met leveren: net zo snel als B-C, bike24, etc.
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 26 jun 2017 16:15
door Gera
15 juni Reynolds cryo remblokken besteld bij Kuiper Trading, echter vorige wek iemand aan de telefoon gehad en heel vaag kreeg ik dat ze vorige week geleverd werden. Tot op heden niks. Via telefoon alleen een mailbox om in te spreken en de vorige week verstuurde me-mail komt terug om de een of andere reden. Nu al spijt dat ik naar dit bedrijf geld heb overgemaakt voor remblokken die ze niet leveren. Je verwacht als je iets besteld dat ze ook op voorraad zijn als er niet specifiek bijstaat dat ze niet op voorraad zijn. Op zijn minst had iemand contact kunnen opnemen er over maar zelfs dat niet.
Ik lees nu ook de Google recensies en ze kunnen er van mij spoedig een bij krijgen.
Je krijgt de indruk dat ze aan het failliet gaan zijn of zo en je naar je geld kan fluiten.
Ik zou graag een reactie van hun terughebben en meer duidelijkheid. Geld terug geloof ik bij dit bedrijf ook niet in.
Spijt van dat ik hier besteld heb
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 26 jun 2017 17:00
door bluv107
Chris heeft momenteel meer aandacht voor zijn busbedrijf (waar hij zelf achter het stuur zit en daarom moeilijk bereikbaar is). Ik ben er klaar mee. Heb wel mijn geld terug...
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 26 jun 2017 17:04
door Gera
bluv107 schreef: ↑26 jun 2017 17:00
Chris heeft momenteel meer aandacht voor zijn busbedrijf (waar hij zelf achter het stuur zit en daarom moeilijk bereikbaar is). Ik ben er klaar mee. Heb wel mijn geld terug...
Zelfs daarvoor is er niemand bereikbaar, de tijden van 9.00 tot 18.00 zijn ook via info die je krijgt bij bellen al van 10.00 tot 17.00
ik heb er een heel naar gevoel bij
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 26 jun 2017 17:10
door bluv107
Bij mij ging het om € 1200, dus die onrust herken ik wel...
Ik kreeg pas een reactie toen ik dat busbedrijf van hem ging bellen, Eventliner Tours.