Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 20 nov 2011 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- alliance_0
- Forum-lid
€ 69 is niet veel (voor heel Europa geactiveerd op een SD kaart), zeker niet als je ziet dat je bij Garmin een veelvoud moet betalen voor alleen Nederland. Als je een Bryton koopt, zit daar een DVD bij waarop heel Europa, dus ook Duitsland. Van deze DVD mag je één land naar keuze gratis activeren (kom daar maar eens om bij Garmin). Duitsland valt op de DVD onder DACH (Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland). Wil je die activeren kan je hiervoor een activatie code kopen (weet niet wat die kost).
Gezien je reactie lijkt de Bryton een impuls aankoop geweest, is nooit zo verstandig.
Gezien je reactie lijkt de Bryton een impuls aankoop geweest, is nooit zo verstandig.
Laatst gewijzigd door alliance_0 op 22 okt 2011 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 19 nov 2011 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- alliance_0
- Forum-lid
City Navigator Europa €119. Scheelt maar €50, idd redelijk vergelijkbaar.
Laatst gewijzigd door alliance_0 op 22 okt 2011 22:34, 3 keer totaal gewijzigd.
- alliance_0
- Forum-lid
Ik neem aan dat je als gebruiker in Nederland de kaart van de Benelux gratis activeert (maar je kan natuurlijk ook een ander land gratis activeren als dat je beter uit komt). Voor elk afzonderlijk ander Europees land moet je een code kopen.
Europa staat niet geheel op dvd (geen duitsland,italie en spanje) dus dat wordt altijd upgraden via de bryton site.
Aangezien ik in nederland woon heb ik idd Benelus geactiveerd.
En wat is er mis met impuls aankopen? Daarbij heb ik wel degelijk enkele dagen getwijfeld aangezien ik niet perse navi nodig heb maar de nieuwe Sigma ROX 9.1 is ook al erg duur dus toch maar voor een Bryton gegaan.
Die 69euro zullen me uiteindelijk misschien wat minder uitmaken maar als je net 2 fietsen gekocht hebt + navi voor op de fiets en nog pedalen moet kopen en andere fiets spullen wordt het toch wel allemaal erg veel geld
Ook ik heb maar een heel bescheiden inkomen.
Ik zal volgende week eens kijken of mijn FM via Rivo aan kaarten kan komen dan is het wellicht iets goedkoper
Aangezien ik in nederland woon heb ik idd Benelus geactiveerd.
En wat is er mis met impuls aankopen? Daarbij heb ik wel degelijk enkele dagen getwijfeld aangezien ik niet perse navi nodig heb maar de nieuwe Sigma ROX 9.1 is ook al erg duur dus toch maar voor een Bryton gegaan.
Die 69euro zullen me uiteindelijk misschien wat minder uitmaken maar als je net 2 fietsen gekocht hebt + navi voor op de fiets en nog pedalen moet kopen en andere fiets spullen wordt het toch wel allemaal erg veel geld
Ook ik heb maar een heel bescheiden inkomen.
Ik zal volgende week eens kijken of mijn FM via Rivo aan kaarten kan komen dan is het wellicht iets goedkoper
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- alliance_0
- Forum-lid
Heel vreemd, op mijn DVD met HD maps staan alle landen van Europa, ook Duitsland (samen met Oostenrijk en Zwitserland) en Spanje (samen met Portugal) en Italië (samen met Vaticaanstad en San Marino).
Is de Btryton al verkrijgbaar met deze "standaard Navteq?"bepe schreef:Ik sprak gisteren met mensen van Bryton die speciaal overgekomen waren voor de Bikemotion. IK heb zelf nog OSM, Open Street Maps. Nu levert men standaard Navteq bij. Het verschil is dat Navteq een echte kaart is, daardoor kan je er net als met een Garmin of een TomTom echt mee navigeren. .
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- alliance_0
- Forum-lid
Al een aantal maanden. Is in dit topic ook al uitvoerig aan de orde geweest, dacht ik. Inmiddels ook al verkrijgbaar bij een groot aantal FM in Nederland, maar dit is hier ook al enkele pagina's terug bekent gemaakt.
Laatst gewijzigd door alliance_0 op 24 okt 2011 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan er niets aan doen, maar vind het wel een vorm van krenterigheid om bij zo'n duur apparaat niet de (werkende) kaarten van heel Europa te leveren.
Bijbetalen voor landen in je eigen werelddeel vind ik niet acceptabel. Lever dan voor een paar tientjes meer gewoon een apparaat met volledige Europakaart. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent als je optimaal gebruik wil maken van zo'n GPS fietscomputer.
Bijbetalen voor landen in je eigen werelddeel vind ik niet acceptabel. Lever dan voor een paar tientjes meer gewoon een apparaat met volledige Europakaart. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent als je optimaal gebruik wil maken van zo'n GPS fietscomputer.