Vuelta 2012
Degenkolb, prachtig.
Argos volgende jaar Worldtour?
P.S.: ik zag Tiralongo nog even solliciteren bij Saxobank/Contador na de finish............
edit: typo
Argos volgende jaar Worldtour?
P.S.: ik zag Tiralongo nog even solliciteren bij Saxobank/Contador na de finish............
edit: typo
Laatst gewijzigd door loos op 09 sep 2012 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik deze Vuelta een cijfer mag geven krijgt hij van mij een hele dikke 9.
Vrijwel elke dag geweldige koers gezien.Wat mij betreft krijgt de parkoers bedenker ook een oscar,je moet maar durven zo,n eerste week bv .
Ik zit in mijn geheugen te spitten maar ik weet niet zo snel een tour,vuelta of giro die zo vermakelijk was.
Zal vanaf nu wel altijd naar eursport kijken ,het commentaar van Nelissen is onderhoudend,ik bleef als reclame hater altijd nog op de Nos afgestemd.
Maar ik ben nu om.
Vrijwel elke dag geweldige koers gezien.Wat mij betreft krijgt de parkoers bedenker ook een oscar,je moet maar durven zo,n eerste week bv .
Ik zit in mijn geheugen te spitten maar ik weet niet zo snel een tour,vuelta of giro die zo vermakelijk was.
Zal vanaf nu wel altijd naar eursport kijken ,het commentaar van Nelissen is onderhoudend,ik bleef als reclame hater altijd nog op de Nos afgestemd.
Maar ik ben nu om.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nelissen heeft mij ook positief verrast. Rustiger dan de nos met minder gezwets en stuk aangenamer dan de belgen. Die trek ik om onverklaarbare reden echt niet.
Mooie vuelta, terechte winnaar. Maar wat als Valverde niet bij die valpartij had gelegen..... Het ka dus nig mooier . Hopen dat de ASO er lering uit trekt voor de tour.
Mooie vuelta, terechte winnaar. Maar wat als Valverde niet bij die valpartij had gelegen..... Het ka dus nig mooier . Hopen dat de ASO er lering uit trekt voor de tour.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ik kijk en luister al jaren naar eurosport, veruit de beste wieler zender. De belgen trek ik ook niet en bij docrut val ik altijd in slaap en schrik ik plosseling wakker als het woord " nieuwe wielrennen" weer voor de 23 ste keer valt.daniel1975 schreef:Nelissen heeft mij ook positief verrast. Rustiger dan de nos met minder gezwets en stuk aangenamer dan de belgen. Die trek ik om onverklaarbare reden echt niet.
Sowieso zeg ik eurosport omdat die echt bijna elke trap uitzenden.
Mooie Vuelta, ik hoop dat de top drie ook in deze vorm in de tour verschijnt.
Ps.
Cavendish nog op zijn plaat zien gaan. Die gaat dit jaar ook in elke wedstrijd op zijn plaat zeg. Nu was dit meer een "raceongeval" maar hij had het kunnen voorkomen, niet per se zijn schuld.
Ook redelijk wat naar Nelissen geluisterd. Prima commentator. Jammer van de vele reclame, maar daar kan DN niks aan doen. Die co-commentaar (ene Martijn) is ook prima.
-
- Forum-lid HC
Martijn maaskant is de manager van thomas dekker, in de docu van td zien je hem ook. Weet idd ook een hoop.havana schreef:Ook redelijk wat naar Nelissen geluisterd. Prima commentator. Jammer van de vele reclame, maar daar kan DN niks aan doen. Die co-commentaar (ene Martijn) is ook prima.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En van Sepp, zoals te lezen im Fiets
Less is bore
Naamgenoot van de Garmin renner?wasbeer2006 schreef:Martijn maaskant is de manager van thomas dekker, in de docu van td zien je hem ook. Weet idd ook een hoop.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid HC
Sorry ik had de verkeerde achternaam het moet Martijn Berhout zijn.timo2.0 schreef:Naamgenoot van de Garmin renner?wasbeer2006 schreef:Martijn maaskant is de manager van thomas dekker, in de docu van td zien je hem ook. Weet idd ook een hoop.
-
- Forum-lid
Het is Martijn Berkhout. Ook Richard Plugge (voormalig redacteur van Fiets) is vaak bij de wielerverslaggeving op Eurosport.wasbeer2006 schreef: Sorry ik had de verkeerde achternaam het moet Martijn Berhout zijn.