Giro 2013
Nibali is bijna ongeloofwaardig......
ja hoor...... 44:29 : dat komt neer op 6.23 W/kg...... dat is 436Watt yeah right.![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
ja hoor...... 44:29 : dat komt neer op 6.23 W/kg...... dat is 436Watt yeah right.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Laatst gewijzigd door mrcoffee op 23 mei 2013 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Plaats zoiets toch gewoon in het doping-topic.
Als je naar het profiel van de etappe kijkt, kun je zien dat er meerdere stukken zijn waar je aardig kunt aanzetten. Het is sowieso een heel korte tijdrit dus ik vind de prestatie van Nibali niet ongeloofwaardig.
Als je naar het profiel van de etappe kijkt, kun je zien dat er meerdere stukken zijn waar je aardig kunt aanzetten. Het is sowieso een heel korte tijdrit dus ik vind de prestatie van Nibali niet ongeloofwaardig.
Laatst gewijzigd door Dennis31 op 23 mei 2013 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, maar als de concurrentie wordt gedegradeerd en de W/kg zoveel hoger ligt dan is het duidelijk zat. Nr 2 Sanchez heeft 6.0 W/kg... Don't shoot the messenger.dinictus schreef:Gaan we dat nu bij elke prestatie erbij zeggen?
Laatst gewijzigd door mrcoffee op 23 mei 2013 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Dat aantal watt ligt een beetje rond wat Carlos Sastre deed. Zo gek is het dus nog niet. We zitten nog niet op Armstrong/Pantani levels. Alhoewel, als ik dit artikel verder lees dan begin ik ook te twijfelen.
http://le-grimpeur.net/blog/archives/74" onclick="window.open(this.href);return false;
http://le-grimpeur.net/blog/archives/74" onclick="window.open(this.href);return false;
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.
Ik duimde van bij het begin voor Nibali en hoop nog steeds dat hij de eerste Siciliaanse Girowinnaar wordt, maar ik merk anderzijds zelf ook dat iemand die de concurrentie zo overvleugelt tegenwoordig - terecht of onterecht, da's nog het ergste - altijd een wat wrang gevoel achterlaat... Wel frustrerend dat je op die manier niet meer gewoon van een knalprestatie - want dat is het tot bewijs van het tegendeel - kan genieten, hoe graag je ook zou willen! Een spannende nek-aan-nekrace is niet alleen leuker, maar lijkt tegenwoordig ook 'acceptabeler'...
Al moet gezegd dat de concurrentie ook gewoon een maatje kleiner was - tenslotte krijgen Evans en co ook van Sanchez en Scarponi een draai om de oren.
Al moet gezegd dat de concurrentie ook gewoon een maatje kleiner was - tenslotte krijgen Evans en co ook van Sanchez en Scarponi een draai om de oren.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Ik ga niet speculeren over berekende wattages e.d. Nibali had grinta en liet alles achter zich. Period
Evans viel me echt tegen en ik verwachtte hem echt veel beter. Zoals het nu gaat wordt Nibali een grote winnaar van een erg vervelende Giro. Nu nog kijken of ze toch over de Stelvio gaan. Een slechte dag en alles gaat alsnog naar de vaantjes.
Evans viel me echt tegen en ik verwachtte hem echt veel beter. Zoals het nu gaat wordt Nibali een grote winnaar van een erg vervelende Giro. Nu nog kijken of ze toch over de Stelvio gaan. Een slechte dag en alles gaat alsnog naar de vaantjes.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Tja, Astana.... Daar wordt je op non-actief gezet als je niet pakt....mrcoffee schreef:Nibali is bijna ongeloofwaardig......
ja hoor...... 44:29 : dat komt neer op 6.23 W/kg...... dat is 436Watt yeah right.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)