Sigma Rox 10 GPS
- Sweety2008
- Forum-lid
Ooh dus ik moet eerst mijn laptop halen en mij in het Sigma datacenter inloggen. Ik dacht dat ik meteen alles via mijn smartphone kan doen.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Oke heb een Samsung Galaxy Grand NEO. Ga straks even kijken.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid
Als ik het goed heb is de app alleen geschikt voor tablets.
Zou nog wel eens iets zijn wat sigma mag verbeteren.
Klopt de app kan niet op een telefoon worden geinstalleerd.Fietser_1971 schreef:Als ik het goed heb is de app alleen geschikt voor tablets.
Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
- Sweety2008
- Forum-lid
Dat is dan weer jammer.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid
Sinds kort ben ik ook in het bezit van de rox 10! Keuze mede gemaakt door alle tips en aanbevelingen in dit topic, thnx! ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Weten jullie of je in data center ook het startpunt van een route kan wijzigen? (route zelf hoeft niet te veranderen)..
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Weten jullie of je in data center ook het startpunt van een route kan wijzigen? (route zelf hoeft niet te veranderen)..
- Sweety2008
- Forum-lid
Goede vraag dit wil ik ook graag weten.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid
Ik probeer dat, maar de geïmporteerde route veranderd dan helemaal..?
Ik heb pas een route gefietst, en daar op een ander startpunt begonnen dan de officiële.. Volgens mij geen probleem, maar toen ik voorbij het officieel startpunt was ging het pijltje helemaal aan de boven kant, zodat ik niet in het voren kon zien hoe route verloopt. En dat fietst toch wat minder lekker...
Ik heb pas een route gefietst, en daar op een ander startpunt begonnen dan de officiële.. Volgens mij geen probleem, maar toen ik voorbij het officieel startpunt was ging het pijltje helemaal aan de boven kant, zodat ik niet in het voren kon zien hoe route verloopt. En dat fietst toch wat minder lekker...