Wind Cycleworks
-
- Forum-lid
- Berichten: 2744
- Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21
Ontzettend gaaf!
Maak joe woar
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
mieters!
- StevieSeagal
- Forum-lid
- Berichten: 162
- Lid geworden op: 17 apr 2013 12:59
Ik ben heel benieuwd hoe het megatooth blad van FSA bevalt. Ik wil hem misschien ook bestellen voor op m'n crosser maar ik kan er nog geen reviews over vinden.jwkeij schreef:Ultegra 6800 groep
FSA crankstel, 1x40t fsa mega tooth
Fizik afmontage, stuur, stuur- en zadelpen, zadel, lint
Fulcrum r5 db TA wielset
Challenge Strada 33mm banden
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Na het voorproefje van Jan Willem hierbij de complete frameset.
Een Special Allroader in maatje M met o.a. interne kabelgeleiding, dropouts voor steekassen, verlaagde aansluiting van de seat stays en een heel lekker kleurtje!
Meer foto's en het complete verhaal staan weer op de website: http://windcycleworks.nl/post/146886315 ... -allroader
Een Special Allroader in maatje M met o.a. interne kabelgeleiding, dropouts voor steekassen, verlaagde aansluiting van de seat stays en een heel lekker kleurtje!
Meer foto's en het complete verhaal staan weer op de website: http://windcycleworks.nl/post/146886315 ... -allroader
Bedankt!
Ik werk standaard met ISO mounts ('IS' gebruik ik tegenwoordig liever niet meer) omdat dit de meest simpele oplossing is die in de praktijk gewoon prima werkt. ISO beugels vallen ook het mooist op dunne vorkpoten/seatstays/chainstays van stalen frames. Postmount werkt met schroefdraad in het frame met het risico op frameschade als er iets te enthousiast wordt aangedraaid. Flatmount heb ik me nog niet zo mee bezig gehouden omdat ik daar niet direct duidelijke voordelen zie tov ISO (behalve dat je ze makkelijker tussen de chainstay en seatstay kunt proppen) en omdat de verkrijgbaarheid van (losse) remklauwen daar nog erg beperkt is (vooral mechanisch).
Ik werk standaard met ISO mounts ('IS' gebruik ik tegenwoordig liever niet meer) omdat dit de meest simpele oplossing is die in de praktijk gewoon prima werkt. ISO beugels vallen ook het mooist op dunne vorkpoten/seatstays/chainstays van stalen frames. Postmount werkt met schroefdraad in het frame met het risico op frameschade als er iets te enthousiast wordt aangedraaid. Flatmount heb ik me nog niet zo mee bezig gehouden omdat ik daar niet direct duidelijke voordelen zie tov ISO (behalve dat je ze makkelijker tussen de chainstay en seatstay kunt proppen) en omdat de verkrijgbaarheid van (losse) remklauwen daar nog erg beperkt is (vooral mechanisch).