Mathieu van der Poel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mathieu wat explosiever denk ik ook.
Maar wel petje af voor het seizoen van Wout tot op heden ondanks dat ik geen echte fan ben van de man.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Inderdaad. Wout heeft een prachtige erelijst bijeen getrapt de afgelopen maand. Hij telt zondag echt wel weer mee!
Maar Van der Poel ook trouwens.
goed gereden van wout, inderdaad, maar het gaat wel om winnen in de koers. Wout zou veel kunnen winnen in een ploeg als QS terwijl VDPoel daar volgens mij nooit zijn draai zou vinden.robbebopper schreef: ↑04 apr 2019 19:18 Inderdaad. Wout heeft een prachtige erelijst bijeen getrapt de afgelopen maand. Hij telt zondag echt wel weer mee!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- Enzzo
- Forum-lid HC
Tja een supertalent, en dat is het!Christof van der Goor&co over van der Poel schreef:Ik stapte gisteren gelijktijdig uit het commentaarhok met José De Cauwer. We keken elkaar aan en zeiden bijna simultaan: “Van der Poel, wat was dat!?”
Je hebt (Van der Poel zijnde) 200 kilometer in stressvolle omstandigheden gefietst. Je gaat tegen de grond, je bent even groggy van die smak, je moet achtervolgen op de Oude Kwaremont en de Paterberg. Je komt aansluiten aan de voet van de verschrikkelijke Koppenberg, je slalomt langs zwalpende collega’s heen en weer. En even later, terwijl het volop koers is vooraan, zeg je: “Hallo, hier ben ik weer” en je eindigt dan nog als vierde.
We hebben in het verleden al mooie solo’s gezien van Cancellara, Boonen, Terpstra, Gilbert… Maar wat deze jongen kan met zijn fiets en zijn lichaam. Tijdens het commentaar geven gisteren kreeg ik echt het gevoel dat Van der
Poel er al jaren bij is, alsof hij een vanzelfsprekendheid is in die topklassiekers. Maar dat is hij niet.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind