Wielerseizoen 2016
-
- Forum-lid HC
Eens Gastheerg. Ik was ook fan vanaf het begin. Als je zoals in het begin "dom" koerst moet je sterk zijn, anders valt het niet op.
In het veldritseizoen kon je Sven Nys en nog beter Tom Meeusen dit heel vaak zien doen over de balken. Maar het verschil zit het hem erin dat die dingen er niet onverwacht liggen.]
euh... Tom Meeusen sprong op de Cyclocross Masters in Waregem bij de competitie om ter hoogst over maar liefst 75 cm...Fietsen?altijd schreef:Of MVP op het wk in tabor. Dit was echt wel lastiger en hoger lijkt mij. Dit bewijst maar weer eens zijn technische kwaliteiten.
hier de beelden:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150225_01549005
-
- Forum-lid
Niet gezien sorry. Ik ben ook al vanaf het begin fan maar hij doet ook alles wat een puber leuk vind Dus de serieuze trekjes van volwassenen heb ik nog nietl
Maak joe woar
http://www.wielerflits.nl/nieuws/155959 ... irect.html
Daar was het natuurlijk op wachten. Zeker na die grote beenwond van Ventoso.
Toch vreemd dat er niemand bij de UCI eerder op het idee is gekomen.
Daar was het natuurlijk op wachten. Zeker na die grote beenwond van Ventoso.
Toch vreemd dat er niemand bij de UCI eerder op het idee is gekomen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan zullen we er bij de toerders ook wel binnen een paar jaar van verlost zijn.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vond het vooral een vervelende puber met vlagen, met het billenknijpincident als dieptepunt.wasbeer2006 schreef:Eens Gastheerg. Ik was ook fan vanaf het begin. Als je zoals in het begin "dom" koerst moet je sterk zijn, anders valt het niet op.
Maar zoals ik al eerder schreef: met zijn aanvallende manier van koersen en toch wel volwassener gedrag ben ik hem wel gaan waarderen.
Hoop echt dat hij niet naar Astana of Ettix gaat volgend jaar. Oja, en ook geen Sky, daar past hii niet in het keurslijf.
Less is bore
-1
de (wieler)sport kan wel wat pubers met vervelend gedrag en vervelend veel talent gebruiken. Maakt de sport toch net ff wat leuker om naar te kijken
de (wieler)sport kan wel wat pubers met vervelend gedrag en vervelend veel talent gebruiken. Maakt de sport toch net ff wat leuker om naar te kijken
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid HC
Precies, ik vind zo,n Bouhani dan vervelender worden met elke keer die kwakjes.