Forumrit Drenthe, zondag 14 augustus 2016
-
- Forum-lid HC
Een Strava linkje heb ik wel voor je hoor . Uiteindelijk nog een lekker tempo kunnen rijden. Op de 2e kasseien strook was het wel even zweten, heerlijk!
- Wolfhound32
- Forum-lid
Gemiddeld bijna 29 gereden. Zelfs Kees kan de volgende keer mee.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Sorry voor de dubbele post , krijg hem helaas niet weg.Jac schreef:Jac schreef:Als het goed is is iedereen weer terug gekomen.Sieper schreef:Nico weer terecht?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
- Wiliertoerist
- Forum-lid
En daarom een klein applaus voor TumTum, ze kon toch goed meekomen in de groep !Wolfhound32 schreef:Gemiddeld bijna 29 gereden.
Wijnand bedankt voor de organisatie en het uitzetten van deze leuke route !
Ik denk dat ik vandaag meer van Drenthe gezien heb dan in de rest van m'n leven..
Ja maar dat wat voor een deel te danken aan de route. Wat voor mij een wereld van verschil is is dat het daar zo rustig en overzichtelijk is. Dan kan ik het dus wel. In West Nederland is teveel gedoe, fietspaaltjes, allerlei wandelaars op fietspaden, uitparkerende bestelbusjes, pizzakoeriers, kantoor-idioten aan het teambuilden op sedgeways en noem maar op.Wiliertoerist schreef:En daarom een klein applaus voor TumTum, ze kon toch goed meekomen in de groep !Wolfhound32 schreef:Gemiddeld bijna 29 gereden.
Ik heb een hele toffe dag gehad, het was top. Goed gezelschap, mooie route. En op de terugweg hebben GG en ik nog een enorme "herstel" cornetto gehaald. Bedankt allemaal, voor de gezelligheid, het uit de wind houden en natuurlijk het uitzetten van de route.
En ook nog kasseien, een geocache en een hond dus wat wil je nog meer.
Veni. Vidi. Fietsie.
TumTumTum net thuis afgezet (wel nog even een smerig lekker ijsje samen gegeten ) en nu eerst even lekker eten: Canelloni met spinazie en zalm:
Ieder bedankt voor de geweldige dag en na het eten zal ik een paar foto's posten.
In mijn ogen een van de betere forumritten! Enige minpunt (hebben we die maar vast gehad) was de beperkte horeca mogelijkheid aan het einde. Maar verder top! Goede organisatie, deelnemers hebben zich gedragen, mooie verhalen gehoord maar ook verhalen die wat minder zijn zoals blessures, terugkomen van een valpartij en gewoon een beetje pech in het leven.
Top dag. Nu eten met GastvrouwM en later in de uitzending zien jullie mij wel weer. Ik ben natuurlijk ook benieuwd naar de andere reacties/verhalen/foto's
Ieder bedankt voor de geweldige dag en na het eten zal ik een paar foto's posten.
In mijn ogen een van de betere forumritten! Enige minpunt (hebben we die maar vast gehad) was de beperkte horeca mogelijkheid aan het einde. Maar verder top! Goede organisatie, deelnemers hebben zich gedragen, mooie verhalen gehoord maar ook verhalen die wat minder zijn zoals blessures, terugkomen van een valpartij en gewoon een beetje pech in het leven.
Top dag. Nu eten met GastvrouwM en later in de uitzending zien jullie mij wel weer. Ik ben natuurlijk ook benieuwd naar de andere reacties/verhalen/foto's
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mag ik wel even aandacht voor de kasseienmopperkont voor GG?Kilowatt schreef:Mijn tussenspurt was helaas niet goed genoeg, de koploper staat er niet op
Dank allen voor een geslaagde rit !
Less is bore
Sorry stuiterde net zo lekker, geen zin om in te houden.Kilowatt schreef:
Iedereen bedankt voor de gezelligheid, was een erg geslaagde rit! Organisatie was prima, leuke route. Prima koffie plek, goede start locatie.
Snel wat foto's.
Verzamelen
Het opperhoofd van vandaag
Chicken run bezoekers
En echt stuiteren
Uitverkoop racefietsen