Als nog lekker verdienen toch! er vanuit gaande dat de heren een BV hebben is dit alsnog ca 20kQuarantanove schreef: ↑25 jul 2017 22:59Beetje eenzijdig artikel: Behoorlijk gissen naar de bedragen ( al zullencimecaron schreef: ↑25 jul 2017 22:06 Weer lekker verdienen voor die renners.
http://www.quotenet.nl/Nieuws/Tom-Dumou ... erk-200896
ze er niet ver naast zitten) en niet erbij vermelden dat het bruto is en er minimaal 10% naar Cycling Services gaat voor het afsluiten van de contracten.
Wielerseizoen 2017
-
- Forum-lid
Tja van die etappewinst worden Mollema en Groenewegen niet rijk hoor. Het is niet zoals in de tennis dat je met 2 keer de halve finale halen binnen bent.
Maak joe woar
Maar van wat er na komt, kunnen ze wel een spaarpotje maken.Fietsen?altijd schreef: ↑26 jul 2017 12:42 Tja van die etappewinst worden Mollema en Groenewegen niet rijk hoor. Het is niet zoals in de tennis dat je met 2 keer de halve finale halen binnen bent.
-
- Forum-lid
Ik denk als Groenewegen nu niks meer wint of alleen kleine koersjes dan heeft hij op het eind van zijn carrière geen dikke spaarpot. Trouwens ook geen opleiding en niks wat Mollema dan wel heeft.
Maak joe woar
Mooie finale bij Tour de Wallonië. Ik vraag me af wat er bij de valpartij met de Katusha rijder gebeurde. Misschien in botsing met de toeschouwster die er stond?
-
- Forum-lid
Zo leek het wel helaas.
Maak joe woar
Waar heb ik het over een dikke spaarpot van alleen de criteriums van dit jaar? Sparen doe je vaak met "kleine" beetjes en als je geluk hebt wordt het bij elkaar nog wel wat.Fietsen?altijd schreef: ↑26 jul 2017 13:30 Ik denk als Groenewegen nu niks meer wint of alleen kleine koersjes dan heeft hij op het eind van zijn carrière geen dikke spaarpot. Trouwens ook geen opleiding en niks wat Mollema dan wel heeft.
Bauke begint met zijn propedeuse ook niets. Dan zal hij er toch echt nog een studie bij moeten doen. Waarschijnlijk is dat niet echt nodig omdat hij na zijn carrière zo maar een baan krijgt waar niet echt een studie voor bestaat.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bij sommige PL's is helaas ook heel goed te zien dat ze geen studie hebbem genoten....
Less is bore
Op site van Sporza wordt dit nu ook gemeld. Iedereen lijkt er zonder ernstige verwondingen vanaf te zijn gekomen.
Ik vraag me dat in dit specifieke geval af. Ik zie hem nu wel een top contract pakken, puur vanwege de potentie. Zoveel topsprinters zijn er niet (win je op de Champs zit je in potentie in het rijtje topsprinters).Fietsen?altijd schreef: ↑26 jul 2017 13:30 Ik denk als Groenewegen nu niks meer wint of alleen kleine koersjes dan heeft hij op het eind van zijn carrière geen dikke spaarpot. Trouwens ook geen opleiding en niks wat Mollema dan wel heeft.
Stel dat hij een top contract pakt van drie jaar dan kan een verstandig man fors bufferen. Stel dat het mislukt, dan zal zijn volgende contract ook niet direct minimum zijn, dus kan je nog wel even verder. Als je dan aftaait met een miljoen op de bankrekening (moet kunnen als je alles boven modaal wegpompt) en daarna een bus met vips rondknart voor een modaal loontje dan heb je een mooi leven.
Maar dat vraagt dus wel om omgaan met je centjes met beleid. Geen bolide kopen of in een echtscheiding rennen.
Bij Mollema is het wat lastiger omdat we weten wat hij kan. Hij zal wel wat meer gaan verdienen, maar er veranderd vermoedelijk weinig aan de renner. Het is een zeldzaamheid dat renners opeens veranderen, al kan het wel (zie Evans).
- robbebopper
- Forum-lid HC
Niet nog eens gewonnen, maar wel met verve verdedigd!
Tom Dumoulin reed ook sterk. Hij kon toch mee met de mannen die de tour net achter de rug hebben.