Ervaring wim de vos
-
- Forum-lid
Ja, bedankt.
Ik ga eens uitzoeken hoe ik de foto er bij plaats!
Ik ga eens uitzoeken hoe ik de foto er bij plaats!
Iemand toevallig de afgelopen 2 dagen nog geweest een gekeken naar de Sensa's?
Ben er vorige week geweest om te kwijlen op de Guilia Evo (Titan Grey) Maar volgens facebook van Wim de Vos zijn de kortingen "extra" deze paar dagen. Ben even benieuwd hoeveel dat "extra" zou zijn voor ik naar Oosterhout rij om de bike te bestellen
Ben er vorige week geweest om te kwijlen op de Guilia Evo (Titan Grey) Maar volgens facebook van Wim de Vos zijn de kortingen "extra" deze paar dagen. Ben even benieuwd hoeveel dat "extra" zou zijn voor ik naar Oosterhout rij om de bike te bestellen
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als je de facebookpagina een beetje volgt zal je merken dat het bijna elk weekend "extra" is.
Prijzen bij Wim zijn altijd heel scherp, dat "extra" zou ik mij niet op blind staren.
Prijzen bij Wim zijn altijd heel scherp, dat "extra" zou ik mij niet op blind staren.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Dat idee begon ik al te krijgen inderdaad. Niet de moeite dus om extra even op en neer te rijden
Wat te denken van: info@wimdevosfietsen.nl
Alleen vanwege carnaval zou het zo maar eens kunnen dat je niet eerder dan 27 februari pas antwoord krijgt.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Mag hopen van niet, heb schade aan een fiets die 2 weken oud is dus wil wat foto’s meesturen ipv contactformulier. Uiteraard bel ik er nog ff achteraan als het te lang duurt.
Dank! Die aanname had ik gedaan maar weet je zeker dat die juist is?Orlok schreef: ↑16 feb 2020 11:48Wat te denken van: info@wimdevosfietsen.nl
Alleen vanwege carnaval zou het zo maar eens kunnen dat je niet eerder dan 27 februari pas antwoord krijgt.
Bij het hosten van websites gold in het verleden altijd dat er twee standaard e-mailadressen werden toegevoegd n.l.: info en webmaster dus . . .
Overigens kan je als gebruiker daarnaast nog verschillende aliassen c.q. e-mailadressen aanmaken en kan men deze dus apart uitlezen.
Overigens kan je als gebruiker daarnaast nog verschillende aliassen c.q. e-mailadressen aanmaken en kan men deze dus apart uitlezen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Bij mijn laatste website had ik het info en admin adres er direct uitgegooid ivm spam. Is dus niet meer per definitie het adres.
Ik zou de volgorde omdraaien. Eerst bellen om je garantie te bespreken. Dan krijg je ook direct te horen welk adres je moet gebruiken eventueel voor de foto's.
Ik zou de volgorde omdraaien. Eerst bellen om je garantie te bespreken. Dan krijg je ook direct te horen welk adres je moet gebruiken eventueel voor de foto's.
Bij mij antwoorde hij keurig na een dag op info@wimdevosfietsen.nl