Garmin Edge 830
Thanks voor de tip, ervaringen met de sensor?nijkie schreef: ↑05 nov 2019 20:11Sensor van Magene via ali e kost rond de €10,-Bospaadje schreef: ↑05 nov 2019 13:15 Iemand al een mooie (pre) black friday deal gespot?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een vervanger voor mij 10+jr oude edge800. De 830 gaat hem worden, liefst dan een vd bundels. Ik heb een 4iii left side vermogensmeter incl cadans, dus op zijn minst snelheidssensor zou ik graag erbij willen.
De performance bundel kost nu 479 (hrm heb ik ook al)
Toestel los + snelheidssensor= 369 + 39 = 410
Dan nu nog een mooie blackfriday deal....
Prima spul,rubbertje is wel iets dunner.Bospaadje schreef: ↑06 nov 2019 19:57Thanks voor de tip, ervaringen met de sensor?nijkie schreef: ↑05 nov 2019 20:11Sensor van Magene via ali e kost rond de €10,-Bospaadje schreef: ↑05 nov 2019 13:15 Iemand al een mooie (pre) black friday deal gespot?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een vervanger voor mij 10+jr oude edge800. De 830 gaat hem worden, liefst dan een vd bundels. Ik heb een 4iii left side vermogensmeter incl cadans, dus op zijn minst snelheidssensor zou ik graag erbij willen.
De performance bundel kost nu 479 (hrm heb ik ook al)
Toestel los + snelheidssensor= 369 + 39 = 410
Dan nu nog een mooie blackfriday deal....
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Dit gaat als een ontzettende domme vraag klinken, maar ik ga hem toch stellen.
Ik heb inmiddels 2 ritjes gemaakt met de Garmin 830. Ik merk dat de nog af te leggen afstand vast blijft hangen na verloop van tijd, deze past zich dan ook niet meer aan. Niet zo'n drama, wel een beetje vervelend.
Mijn vraag is, hoe kan ik een rit in hemelsnaam stoppen? Toen ik klaar was met mijn rit, hoorde ik het geluidje dat hij afspeelt, toen moest ik nog ongeveer 2km naar huis fietsen. Eenmaal thuis aangekomen kon ik nergens vinden hoe ik de rit moest stoppen. Toen heb ik de garmin maar uitgezet (uitknop lang in moeten houden want hij wil eigenlijk niet uitschakelen als je bezig bent met een rit.) Daarna weer aangezet en toen was de activiteit gestopt en heeft hij hem automatisch geupload naar Strava. Ik neem aan dat hier een eenvoudigere methode voor is?
Ik heb inmiddels 2 ritjes gemaakt met de Garmin 830. Ik merk dat de nog af te leggen afstand vast blijft hangen na verloop van tijd, deze past zich dan ook niet meer aan. Niet zo'n drama, wel een beetje vervelend.
Mijn vraag is, hoe kan ik een rit in hemelsnaam stoppen? Toen ik klaar was met mijn rit, hoorde ik het geluidje dat hij afspeelt, toen moest ik nog ongeveer 2km naar huis fietsen. Eenmaal thuis aangekomen kon ik nergens vinden hoe ik de rit moest stoppen. Toen heb ik de garmin maar uitgezet (uitknop lang in moeten houden want hij wil eigenlijk niet uitschakelen als je bezig bent met een rit.) Daarna weer aangezet en toen was de activiteit gestopt en heeft hij hem automatisch geupload naar Strava. Ik neem aan dat hier een eenvoudigere methode voor is?
-
- Forum-lid HC
Rechtsonderaan het apparaat (buitenkant dus) zit een pause/play knop. Als je uitgefietst bent pauzeer je de rit en krijg je de optie om deze op te slaan of verwijderen.
Bedankt! Sjonge wat stom van me haha. Het eerste test ritje dat ik maakte werd automatisch gestopt en geupload, dus dacht dat zal ik wel ergens via het touchscreen hebben gedaan.
Bij Mantel kun je dat vergeten, die hebben op BF alleen maar nepaanbiedingen.
Vraagske, ik krijg regelmatig de melding: batterij snelheidssensor bijna leeg. (of Cadans, terwijl de batterijen nu al een paar keer zijn vervangen) waar zet ik dat uit? heb al gezocht, ook op de app, maar kan niks vinden.
De melding blijft ook staan op het scherm totdat je het wegdrukt, erg irritant.
De melding blijft ook staan op het scherm totdat je het wegdrukt, erg irritant.