Pagina 31 van 31

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024

Geplaatst: 04 jan 2024 10:29
door Ernie C.
Ik denk dat Specialized liever bij Bora zit dan bij QS momenteel. Het zou mij niks verbazen als ze juist daar blijven.

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024

Geplaatst: 04 jan 2024 13:21
door EmPeHa
Vanuit Specialized uit gezien, kan dat kloppen. Of dat voor Red Bull de meest interessante optie is, is een tweede. In de F1 is Red Bull ook niet vies van sponsors binnen halen. Aan de andere kant sponsort RB de motorsport activiteiten van KTM. Dan zou je ook in een deal kunnen meenemen om de wielerploeg van materiaal te voorzien.

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024

Geplaatst: 04 jan 2024 16:06
door SantaSCSI
Lotto Destiny na vele jaren Ridley naar Orbea.

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024

Geplaatst: 05 jan 2024 20:49
door havana
Was al gemeld.

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024

Geplaatst: 11 apr 2024 13:00
door IBAN
Wat me opvalt is dat de renners van Lotto Dstny vooral kiezen voor de Orbea Orca Aero en dus niet voor de lichtere Orca Omx. Ook in heuvel koersen.

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024

Geplaatst: 11 apr 2024 13:37
door wasbeer2006
Net een heel stuk in een ander topic geschreven. Gewicht boeit niet, behalve in hele lange redelijk stijle klimmen.
Dan heb je meteen je antwoord :-).

Het is zelf eerder een nadeel.

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024

Geplaatst: 16 jul 2024 13:39
door Ivo W
gisteren op vive le velo: Ridley keert terug met een lange termijncontract van 10 jaar met UNO X. Mooi nieuws. De falcon is echt wel een gaaf ding.

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024

Geplaatst: 20 nov 2024 19:25
door EmPeHa
DSM-firmech PostNL stapt "last-minute" over op Lapierre. Bijzonder verhaal met reeds geleverde fietsen door Scott en een voorraad Lapierre waar Accell vanaf wil.
l
https://www.wielerflits.nl/nieuws/lapie ... ch-postnl/

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024

Geplaatst: 20 nov 2024 21:29
door SantaSCSI
Je zou maar bij DSM rijden en van een snelle foil naar zo’n bak gaan. DSM blijft zo’n vage ploeg …

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024

Geplaatst: 21 nov 2024 10:04
door havana
Scott heeft het moeilijk, ze hebben recent een lening van 160 miljoen dollar gekregen van een van de aandeelhouders. Denk dat ze blij zijn dat ze van de sponsordeal af zijn.

Overigens ander nieuws: Specialized gaat de vrouwen van FDJ sponsoren.

en een Chinees carbonmerk (XDS Carbon Tech) wordt de nieuwe sponsor van Astana.

Ridley naar Uno-X

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024

Geplaatst: 21 nov 2024 10:28
door Slowracer
Euskaltel na bijna 30 jaar van Orbea naar Mendiz. Ze blijven dus wel bij Baskische fietsen.