Caleb Ewan in ieder geval niet https://www.wielerflits.nl/nieuws/topfa ... or-ziekte/, maar de 3 P's (Pogacar, Pedersen, Pidcock) en wellicht zelfs 4 (Phillipsen) of 5 ((vd)Poel).
Wielerseizoen 2022
Na het onverwachte nieuws van de deelname aan MSR door VDPoel bombardeert hij zich nu ook nog tot favoriet! Die kerel is echt geen gewone gast !!
"""Pogacar licht verkouden: “Pas sinds gisteren kunnen trainen” - Van der Poel: "Denk dat ik beter ben dan tijdens WK in Leuven en Roubaix”
"""Pogacar licht verkouden: “Pas sinds gisteren kunnen trainen” - Van der Poel: "Denk dat ik beter ben dan tijdens WK in Leuven en Roubaix”
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Grappig. Nooit geweten dat er zo naar wordt gekeken door de rennerswout van Aert schreef: Wat verandert de deelname van "maatje" Mathieu van der Poel? "Het is voor iedereen natuurlijk afwachten hoe goed hij is. Hij zal natuurlijk enkel starten als hij voelt dat hij er klaar voor is. Maar als er één monument is waar je meteen kan meedoen voor de zege zonder wedstrijdkilometers in de benen, dan is het wel Sanremo."
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
VdP sterkste man in koers, op de afdaling na. Dat had ik echt niet verwacht.
Een spectaculaire editie voor MSR begrippen. Volgens jaar Flipje er nog bij en Pidcock in vorm en het gaat nog wat worden.
En uiteindelijk een verdiende winnaar, wederom een onverwachte aanvaller.
Een spectaculaire editie voor MSR begrippen. Volgens jaar Flipje er nog bij en Pidcock in vorm en het gaat nog wat worden.
En uiteindelijk een verdiende winnaar, wederom een onverwachte aanvaller.
Campagnolo Ultra Dork
Mohoric verklaart dat hij een speciale daalfiets heeft. Kan blijkbaar ook al.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- thestudent
- Forum-lid HC
Hij heeft inderdaad een dropper gebruikt. Net even de Merida Scultura team opgezocht. Die heeft een standaard 27.2 ronde zadelpen, dus dat is dan weer een klein voordeel.
Trouwens niet het enige wat hij Dropte. Ketting vloog er ook nog even af
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!