La Vuelta 2023
Wie gaat er nu nog knechten voor wie? Vingegaard leek mij toch niet op zijn beste niveau te zijn. Roglic is wel in orde. Ook opgemerkt dat de ploeg van QS toch ook goed was. En remco verliest al bij al 30 seconden waar dat er een tijdje toch een veertigtal waren en staat in de rangschikking nog altijd voor vinnie en roglic. Enkel Kuss is nogal veel uitgelopen. Mits n formidabele tijdrit kan remco weer een minuut voor staan op roglic en vinnie, op kuss? Dat is een andere zaak.
Laatst gewijzigd door fiedoo op 31 aug 2023 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
‘t kan verkeren
Het zou wat zijn, TJV die de 3 rondes wint met 3 verschillende renners.
Benieuwd hoe Roglic en Vingegaard hun knechtenrol gaan invullen
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik zag vandaag vooral een Vingegaart die aan het volgen was en een Roglic die af en toe een beetje onzeker vroeg om over te nemen…
Maar blijkbaar had Vingegaart ook last van dat buikvirus wat rondwaart in de Vuelta dus misschien niet helemaal top vandaag?
Maar blijkbaar had Vingegaart ook last van dat buikvirus wat rondwaart in de Vuelta dus misschien niet helemaal top vandaag?
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zouden ze bij Jumbo nu de kaart Kuss durven trekken?MarkVeenstra schreef: ↑31 aug 2023 19:08 Alle grote klassementsmannen moeten ondertussen wel al bijna een 3 minuten goedmaken op Kuss...
Zou de sfeer in de ploeg zo goed zijn dat Vingegaard en Roglic gaan knechten?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Waarom niet? Het zou me niets verbazen.Lcsmet schreef: ↑31 aug 2023 19:48Zouden ze bij Jumbo nu de kaart Kuss durven trekken?MarkVeenstra schreef: ↑31 aug 2023 19:08 Alle grote klassementsmannen moeten ondertussen wel al bijna een 3 minuten goedmaken op Kuss...
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Het laten afweten van Remco vond ik opvallender dan de actie van Roglic.
Uiteindelijk loopt die na zijn aanval op 3 km klimmen maar enkele seconden weg van Ayuso, Uitdebroeks en Almeida. Kan je moeilijk spectaculair noemen.
Dat Remco renners als Almeida, Mas en Uitdebroeks niet kan volgen vind ik spectaculairder.
Hij blijft er kalm onder en op de vraag of dit een klap is zegt hij; de klap na de aankomst maandag kwam harder aan.
Zijn dit de gevolgen of is hij gewoon niet goed genoeg. Het zou me verwonderen als hij in de volgende bergrit zijn goede benen al terug vindt. Zaterdag weten we wellicht meer.
Het perfecte recept om goede knechten te blijven aantrekken. Roglic had Kuss al eerder als mede kopman bestempeld trouwens.Lcsmet schreef: ↑31 aug 2023 19:48Zouden ze bij Jumbo nu de kaart Kuss durven trekken?MarkVeenstra schreef: ↑31 aug 2023 19:08 Alle grote klassementsmannen moeten ondertussen wel al bijna een 3 minuten goedmaken op Kuss...
Campagnolo Ultra Dork