Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Duct tape en een stuk bubbeltjes plasticJordyFr schreef:Ik zoek een houder voor de interne batterij van Shimano voor mijn Dogma 65.1
Iemand die dit goedkoper weet te vinden dan $90?
Edit: Zelf bij bikeshopnicodegroot gevonden voor €65, misschien nog ergens goedkoper?
Haha ja heb het op deze manier gedaan, toen ik de lokale pina dealer belde stelde hij dit ook vooramclassic-fan schreef:Duct tape en een stuk bubbeltjes plasticJordyFr schreef:Ik zoek een houder voor de interne batterij van Shimano voor mijn Dogma 65.1
Iemand die dit goedkoper weet te vinden dan $90?
Edit: Zelf bij bikeshopnicodegroot gevonden voor €65, misschien nog ergens goedkoper?
triathlon
Hanig als je er direct bij zet om welk artikel het gaat.
Thule Roundtrip voor 425
Lijkt een iets ander type dan op de foto van Futurumshop.
Thule Roundtrip voor 425
Lijkt een iets ander type dan op de foto van Futurumshop.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
mooi! daar hoort natuurlijk t.z.t. een foto bij!kawouter schreef:Het gaat een tweedehands Record EPS set worden. (V2)kawouter schreef:Chorus EPS groupset (zonder crank). Bij Mantel 1385, uit losse componenten bij HollandBikeShop voor 1344. Kan het voor minder?
oktober hoop ik.
heb nog nodig
- zadelpen (superleggero rs of een mooi alternatief - de rs in 400mm is alleen in black en ik wil graag polish on black hebben)
- stuurpen (deda superzero of superleggero)
en als iemand nog tips heeft voor een mooie bijpassende headset, ik houd me aanbevolen.
heb nog nodig
- zadelpen (superleggero rs of een mooi alternatief - de rs in 400mm is alleen in black en ik wil graag polish on black hebben)
- stuurpen (deda superzero of superleggero)
en als iemand nog tips heeft voor een mooie bijpassende headset, ik houd me aanbevolen.
-
- Forum-lid HC