Bianchi
Nee, echt? Bedoel je nou dat een Shimano daar ook gewoon op zou kunnen functoneren??timo2.0 schreef:Het is technisch absoluut niet noodzakelijk
Tja, in Italië doen ze nog wel meer dingen waar ik niet echt vrolijk van word...perik schreef:Nederlanders vinden dat er Campagnolo op een Italiaanse fiets moet. In Italië denken ze daar heel anders over, rijdt bijna iedereen met Shimano.
Maar serieus: in Italië denken "ze" daar net hetzelfde over - althans: ook daar bestaan "ze" uit puristen en anderen, net als hier.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- Supergrover
- Forum-lid HC
de nieuwe Vertigo C2C 2013
Bianchi is bringing Italian design and long distance comfort to a more competitive price point with the new C2C Vertigo.
The Vertigo gets a carbon fiber frame designed to take up a bit of the road’s flak and offer a comfortable ride over many hours. While specs and frame details are a bit short at the moment, their C2C (Coast 2 Coast) bikes generally have a bit more relaxed geometry, taller head tube and longer wheelbase.
The Vertigo will get two specs at launch, the Campagnolo Veloce shown above with their trademark Celeste green for $2,399, and a Shimano 105 built with Shimano wheels for just $1,999. Click through to grab an eyeful of that one…
( van bikerumor.com, had ff geen tijd om te vertalen..)
Bianchi is bringing Italian design and long distance comfort to a more competitive price point with the new C2C Vertigo.
The Vertigo gets a carbon fiber frame designed to take up a bit of the road’s flak and offer a comfortable ride over many hours. While specs and frame details are a bit short at the moment, their C2C (Coast 2 Coast) bikes generally have a bit more relaxed geometry, taller head tube and longer wheelbase.
The Vertigo will get two specs at launch, the Campagnolo Veloce shown above with their trademark Celeste green for $2,399, and a Shimano 105 built with Shimano wheels for just $1,999. Click through to grab an eyeful of that one…
( van bikerumor.com, had ff geen tijd om te vertalen..)
Wat ik niet snap: waarom is die 105-versie zoveel goedkoper, terwijl de prijs van een losse groep tussen Veloce en 105 nauwelijks verschilt? Dat ruikt naar Microsoft-praktijken...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Omdat de celesteversie met campagnolo natuurlijk veeeeeel gewilder is....
- Supergrover
- Forum-lid HC
misschien omdat hun eigen Reparto Corse wieletjes erin zitten, maar of die een prijsverschil van bijna € 400 rechtvaardigen...?
Dat zou me verbazen: voor 400 € heb je immers al goede Campagnolo- of Fulcrum-wielen; die Bianchi-wielen steken ze er net in om kosten te besparen...
- Supergrover
- Forum-lid HC
zou mij ook verbazen, Dariodario schreef:Dat zou me verbazen: voor 400 € heb je immers al goede Campagnolo- of Fulcrum-wielen; die Bianchi-wielen steken ze er net in om kosten te besparen...
xou niet weten waar het verschil dan in zit..
Maar VER zoeken als we het HIER vinden:
http://www.fiets.nl/2012/06/22/bianchi-vertigo/218/" onclick="window.open(this.href);return false;
Campa versie goedkoper
http://www.fiets.nl/2012/06/22/bianchi-vertigo/218/" onclick="window.open(this.href);return false;
Campa versie goedkoper