Cervélo
andromeda schreef:HIer eentje van mijn Soloist met EA90 wielset erin:
Het wordt tijd dat je ophoudt zo flauw te doen met dit soort foto's en die fiets eens aan mij verkoopt! wat een schoonheid... wil al tijden een solist team, maar de grijze en rode versies kunnen mij niet bekoren, de zwarte is onvindbaar!
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
Kikkie schreef:andromeda schreef:HIer eentje van mijn Soloist met EA90 wielset erin:
Het wordt tijd dat je ophoudt zo flauw te doen met dit soort foto's en die fiets eens aan mij verkoopt! wat een schoonheid... wil al tijden een solist team, maar de grijze en rode versies kunnen mij niet bekoren, de zwarte is onvindbaar!
deze zwarte slt gaat ook niet lukken want die is nu in mijn bezit:)
Dacht al dat íe verkocht was idd. verdorie, weer achter het net gevist! :'( het leven is niet eerlijk
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
hoe zit het eigenlijk met de voorvorken bij cervelo? de carbonnen frames gaan naar 3T voorvorken, en de SLT blijft bij Wolf... maar welke vork zit er normaal bij een SLT frame? ik heb er een blinkende Wolf Classic bij gekregen, maar ik dacht dat bij de grijze versie altijd een matte versie van die vork meekrijgt, of is dit een andere vork?
ik stel de vraag omdat volgens het veltec magazine de vork 350 of 380 gram zou wegen(ik weet het niet juist meer) maar de mijne weegt 500...
het frame in maat 58 weegt trouwens 1700g incl balhoofdstel
ik stel de vraag omdat volgens het veltec magazine de vork 350 of 380 gram zou wegen(ik weet het niet juist meer) maar de mijne weegt 500...
het frame in maat 58 weegt trouwens 1700g incl balhoofdstel
De laatste frames die ik binnen hebt gekregen, de eerst na een kleine lever pauze hebben inderdaad de gelakte wolf vork erbij zitten. Die wegen bruto zo'n 480 bij mij en afgezaagd voor een 56 cm frame 400-420.
Het frame zit bij de 58 toch echt onder de 1500 gram althans de laatste 3 die ik heb gewogen. incl boutjes voor de bidonnen. Balhoofd is zo'n 100 gram.
Overigens zul je merken als je rijdt, dat het het gewicht onder geschikt is. Laat maar weten als je de 1ste km's gemaakt hebt.
Alle carbon modellen komen met de 3T vork, nu ook de P2C en P3C als ik het goed heb.
Het frame zit bij de 58 toch echt onder de 1500 gram althans de laatste 3 die ik heb gewogen. incl boutjes voor de bidonnen. Balhoofd is zo'n 100 gram.
Overigens zul je merken als je rijdt, dat het het gewicht onder geschikt is. Laat maar weten als je de 1ste km's gemaakt hebt.
Alle carbon modellen komen met de 3T vork, nu ook de P2C en P3C als ik het goed heb.
-
- Forum-lid HC
SpEric schreef:
Uhhh, alleen op het vlakke dan zeker, bergop lijkt me een ander verhaal!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Wie heeft er al met beide vorken gereden en kan een mening geven over beide vorken.
Welke is beter, weegt minder/mee, stijver enz...
Welke is beter, weegt minder/mee, stijver enz...
Sinds ik de Isaac Impulse in het echt gezien heb bij TS denk ik er sterk aan om mijn zwarte Cervelo soloist (alu) frame maat 58 te verkopen maar ik heb geen enkel idee wat ik hier voor nog zou krijgen.
Wat is een redelijke prijs voor dit frame?
Wat is een redelijke prijs voor dit frame?
frame alleen 500 a 600?