Pinarello
-
- Forum-lid HC
Dat zie je toch niet op tv. De meeste prof fietsen zien er niet zo netjes uit.
-
- Forum-lid
misschien moet ie gewoon ter bescherming er tijdelijk op blijven?
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
Ik denk dat een heleboel mensen het geen ene moer uitmaakt wat voor naamsticker erop zit. Het gaat er toch om dat de renners en mecaniciens de juiste fiets te pakken krijgen en niet ineens aan de verkeerde fiets bezig zijn/opstappen.
Jorisb schreef:Ik denk dat een heleboel mensen het geen ene moer uitmaakt wat voor naamsticker erop zit. Het gaat er toch om dat de renners en mecaniciens de juiste fiets te pakken krijgen en niet ineens aan de verkeerde fiets bezig zijn/opstappen.
Precies! Hier gaat het om effectiviteit. Lance Armstrong en Valverde hoefden zich zowiezo al niet druk te maken om dat sticker gebeuren.. los van het feit dat het oog ook wat wil, en over smaak valt zowiezo niet te twisten.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
Jorisb schreef:Ik denk dat een heleboel mensen het geen ene moer uitmaakt wat voor naamsticker erop zit. Het gaat er toch om dat de renners en mecaniciens de juiste fiets te pakken krijgen en niet ineens aan de verkeerde fiets bezig zijn/opstappen.
Klopt! +2
Niets is wat het lijkt..
-
- Forum-lid
Ik lees vooral op de forum's van pinarello, colnago en andere italiaanse merken de discussie ontstaan. Shimano of Campagnolo op je italiaanse fiets? Voor mij geld voor dat mensen moeten kiezen voor wat ze fijn vinden, maar het oog zegt voor mij toch campagnolo. Wat vinden jullier ervan?
Pinarello fp3,Chorus 11- Token c50a
Pinarelloridley schreef:Ik lees vooral op de forum's van pinarello, colnago en andere italiaanse merken de discussie ontstaan. Shimano of Campagnolo op je italiaanse fiets? Voor mij geld voor dat mensen moeten kiezen voor wat ze fijn vinden, maar het oog zegt voor mij toch campagnolo. Wat vinden jullier ervan?
Campa! Alleen al het uitzicht tussen de record groepen, chorus en daar tegenover dura-ace en ultegra...Ook sram red is qua uitzicht niet je dat.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind de DA afmontage op de Sky fietsen er niet verkeerd uitzien, alleen ik vind die shimanocranks echt meer dan verschrikkelijk. Veruit het lelijkste onderdeel wat shimano maakt. Er zijn best wat fietsen waar het wel een beetje op past, maar niet bij een fiets als dit.
Less is bore
Daniel1975 schreef:Ik vind de DA afmontage op de Sky fietsen er niet verkeerd uitzien, alleen ik vind die shimanocranks echt meer dan verschrikkelijk. Veruit het lelijkste onderdeel wat shimano maakt. Er zijn best wat fietsen waar het wel een beetje op past, maar niet bij een fiets als dit.
Helemaal mee eens.. Bij Hopmans in B.o.Z een carbon cranckstel van Dura-ace gezien! Dat is pas mooi, alleen kost wat
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc
-
- Forum-lid
@chrissiewizzie
Je vindt het woord wat ik zoek, emotie van de italiaanse fiets. En de prachtige historie eromheen. Bij ferrari is het voor mij precies hetzelfde, een rijke historie. Als mensen me vragen met wat m'n favoriete fiets is zonder dat ze er verstand van hebben: Pinarello, de ferrari onder de fietsen!
Dankzij de sneeuw in het mooie Holland moet hij helaas op zolder blijven staan.
Je vindt het woord wat ik zoek, emotie van de italiaanse fiets. En de prachtige historie eromheen. Bij ferrari is het voor mij precies hetzelfde, een rijke historie. Als mensen me vragen met wat m'n favoriete fiets is zonder dat ze er verstand van hebben: Pinarello, de ferrari onder de fietsen!
Dankzij de sneeuw in het mooie Holland moet hij helaas op zolder blijven staan.
Pinarello fp3,Chorus 11- Token c50a