Scott
Schitterend karretje, rene!
Kleurstelling van het frame is ook zeer fraai.
Kleurstelling van het frame is ook zeer fraai.
Mooie fiets René! Jammer dat je net dat CR1 SL frame voor mijn neus wegkaapte Ik had deze ook op het oog en plots waren ze overal uitverkocht... Scheelde wel een hoop twijfels! Dan maar doorsparen voor de Bianchi Oltre XR2. Dit jaar geen SL frame in de scott range (weet iemand waarom?) Vandaag toch nog maar een poging gewaagd en gevonden! De CR1 Pro XL. De fiets die ik nu ook rijd en voor geen geld! Dus kan ik ook nog lekker verder sparen voor de Oltre.
De juiste uitdrukking hier bij is geloof ik...vette bak?rene schreef:Zo , de fiets is klaar en vandaag en morgen nog maar eens een rondje doen - kijken of de Di2 nu echt zo fijn schakelt als ze zeggen.
En hoe schakelde dat electronische gedoe nou?
Veni. Vidi. Fietsie.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Goede keus. Heb hem ook sinds kort. Fijn frame! Succes met het opbouwen.grinjo schreef:Mooie fiets René! Jammer dat je net dat CR1 SL frame voor mijn neus wegkaapte Ik had deze ook op het oog en plots waren ze overal uitverkocht... Scheelde wel een hoop twijfels! Dan maar doorsparen voor de Bianchi Oltre XR2. Dit jaar geen SL frame in de scott range (weet iemand waarom?) Vandaag toch nog maar een poging gewaagd en gevonden! De CR1 Pro XL. De fiets die ik nu ook rijd en voor geen geld! Dus kan ik ook nog lekker verder sparen voor de Oltre.
-
- Forum-lid
Ondanks de aanwezigheid van zeer beknopte informatie of reviews elders, heb ik onlangs toch de S20 aangeschaft.
Wat een heerlijke fiets is het, op het moment word er nog een ander zadel en stuur opgezet, dus foto's volgen binnenkort. Ben toch blij dat ik er "blind" ben ingestapt, alleen de zoektocht naar een Mt 61 duurde langer dan verwacht.
Wat een heerlijke fiets is het, op het moment word er nog een ander zadel en stuur opgezet, dus foto's volgen binnenkort. Ben toch blij dat ik er "blind" ben ingestapt, alleen de zoektocht naar een Mt 61 duurde langer dan verwacht.
-
- Forum-lid
Bij aanschaf van een los addict frame zitten er dan lagers gemonteerd zodat je een gpx crank kan installeren of moeten de lagers zelf gemonteerd worden?
De volgende vraag is of het eenvoudig is om deze lagers zelf te vervangen. Ik zag op de parktool site staan dat je flink wat materiaal nodig hebt. Is dit zelf te doen en heb je het gereedschap persé nodig of is dit ook op een andere manier te doen?
De volgende vraag is of het eenvoudig is om deze lagers zelf te vervangen. Ik zag op de parktool site staan dat je flink wat materiaal nodig hebt. Is dit zelf te doen en heb je het gereedschap persé nodig of is dit ook op een andere manier te doen?
BIj mijn Scott Foil zaten er Shimano lagers ingeperst, maar normaal komt het frame zonder lagers voor zover ik weet. Lagers verwijderen en nieuw plaatsen is meestal geen probleem mits het juiste gereedschap er is. Zo heb ik speciaal de tool aangeschaft om de lagers eruit te halen aan 1 kant aangezien ik de kabels nog moest trekken voor Di2.gaisdergerman schreef:Bij aanschaf van een los addict frame zitten er dan lagers gemonteerd zodat je een gpx crank kan installeren of moeten de lagers zelf gemonteerd worden?
Lager pers daarentegen heb ik zelf gemaakt met draadeind / 2 houten wielen en wat ringen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless