Colnago
-
- Forum-lid
Even een vraagje (niet specifiek Colnago). Ik heb wat racefietsspullen in het Te Koop Aangeboden geplaatst. Nu ontving ik een prive bericht. Ik wil steeds een bericht doorsturen, maar mijn bericht blijft de hele tijd hangen op Postvak- Uit. Iemand een idee hoe en wat ik hieraan kan den?
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Ben alleen op zoek naar Colnago Bidons
Mooie fiets.
Ik zie hier een Colnago bidon staan, maar is wel maar 500ml.
https://www.wieleroutfits.nl/nieuwe-col ... _id=596227
Ik zie hier een Colnago bidon staan, maar is wel maar 500ml.
https://www.wieleroutfits.nl/nieuwe-col ... _id=596227
-
- Forum-lid
Geen fan van de c68
Ik vind 'm een beetje gewoontjes... net een 'normaal' merk fiets. Zeker niet lelijk maar ook niet speciaal. Maar de C64 is in het echt ook (nog) mooier dan op de foto, dus wie weet.
Voordeel: de binnenkort kun je een C64-frame met korting op de kop tikken?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een Cxx is gelugd, dit lijkt meer mono.
Eenheidsworst met een vreselijke paintjob. Dan vind ik dat Pina de zaakjes momenteel beter op orde heeft met veel modernere kleuren en behoud van eigen identiteit/looks.
Eenheidsworst met een vreselijke paintjob. Dan vind ik dat Pina de zaakjes momenteel beter op orde heeft met veel modernere kleuren en behoud van eigen identiteit/looks.
Less is bore
Ik snap ook niet zo goed waarom je de lugs (= USP) loslaat terwijl dit model toch niet bedoeld is voor gebruik in wedstrijden...daniel1975 schreef: ↑22 apr 2022 10:19 Een Cxx is gelugd, dit lijkt meer mono.
Ik vind de paintjob hierboven trouwens wel mooi. Fris en modern. Al kun je volgens mij helemaal zelf kiezen welke kleuren je wil als je een C68 bestelt.
-
- Forum-lid HC
Die paintjob vind ik dan ook wel weer geslaagd.
Ik vind een colnago altijd zo'n rommeltje en dat ze een keer met die tentstok verbindingen stoppen snap ik wel.
Maak er dan schroefdraad in dat je zelf de maat kan bepalen
Ik vind een colnago altijd zo'n rommeltje en dat ze een keer met die tentstok verbindingen stoppen snap ik wel.
Maak er dan schroefdraad in dat je zelf de maat kan bepalen
Een vervanger voor zowel de C als de V? Ergens wel logisch maar een C was toch altijd iets unieks. Nu is het niet veel meer dan een dure, Arabische Sensa met een Italiaanse naam, geschreven in lelijke letters.
Campagnolo Ultra Dork