Volgens mij werkt dat (tot nu toe) alleen zo via de mobiele website ipv de app.Mvg10 schreef: ↑16 aug 2021 09:37 Merci @ bakboord1 en tl@.
De hashtags ken ik inderdaad. In het filmpje verschijnt een heel ander scherm dan ik in beeld krijg in mijn Strava app. De kaart en mogelijkheid om deze te veranderen heb ik niet. App verwijderen en opnieuw installeren helpt helaas niet. Het lijkt of ik gewoon nog gebruik maak van de ‘oude’ app o.i.d.
Ik kijk het wel even aan, bedankt voor zover!
Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Van Strava heb ik een mail ontvangen dat Beacon tegenwoordig gratis is. Lijkt me wel handig omdat ik mijn meeste ritten solo doe.
Het lukt me echter niet Beacon in te schakelen want steeds krijg ik weer de melding dat ik met 37% korting een abonnement kan afsluiten.
Iemand enig idee wat ik fout doe. Ik registreer mijn ritten meteen via de iPhone en probeer Beacon dan ook via de telefoon in te stellen.
Het lukt me echter niet Beacon in te schakelen want steeds krijg ik weer de melding dat ik met 37% korting een abonnement kan afsluiten.
Iemand enig idee wat ik fout doe. Ik registreer mijn ritten meteen via de iPhone en probeer Beacon dan ook via de telefoon in te stellen.
"Allow yourself to be a beginner. No one starts off being excellent!"
Ik heb niet de moed gehad om alle voorgaande items van dit draadje te lezen, maar wil toch even mijn grootste Strava ergernissen kwijt. Misschien al langsgekomen, sorry dan, maar misschien ook heel herkenbaar.
1: ik wil al die (ingeschreven/behaalde) "Challenges" van mijn volgers/gevolgden niet zien
2: ik wil helemaal niet zien of weten wie "Local Legend" is op een segment. Ook niet als ik dat zelf ben.
Voor 1. heb ik wel eens wat gegoogled en volgens mij kun je dat niet uitschakelen?
Misschien kun je punt 2 uitschakelen in je instellingen ?
1: ik wil al die (ingeschreven/behaalde) "Challenges" van mijn volgers/gevolgden niet zien
2: ik wil helemaal niet zien of weten wie "Local Legend" is op een segment. Ook niet als ik dat zelf ben.
Voor 1. heb ik wel eens wat gegoogled en volgens mij kun je dat niet uitschakelen?
Misschien kun je punt 2 uitschakelen in je instellingen ?
Je kunt dat local legend gedoe in de opties uitzetten (bij "privacybeheer"), maar dat voorkomt volgens mij alleen dat je zelf tot local legend uitgeroepen kunt worden. ..
Voor al die gesponsorde meuk zal strava je nooit de mogelijkheid geven om het uit je feed te weren
Voor al die gesponsorde meuk zal strava je nooit de mogelijkheid geven om het uit je feed te weren
Laatst gewijzigd door RKN op 27 okt 2021 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.