Specialized
- boswielrenner
- Forum-lid
Bij Specialized is dit normaal als je naked (UD) carbon frame koopt met alleen een matte blanke laklaag. Op mijn S-works kom ik het ook wel tegen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
hoort zo, wil je het niet dan had een gelakte moeten bestellen.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Is normaal en hoort bij de uitstraling van een ongelakt frame. Hier nog enkele voorbeelden:
http://weightweenies.starbike.com/forum ... 41117bb827
http://weightweenies.starbike.com/forum ... 41117bb827
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Rijden er al 2014'ers rond hier? Ga zondag testen in Drunen o.a. op de Chiv. Ben benieuwd!
-
- Forum-lid
Hier ook even mijn Specialized zetten. Het is een 2013 Roubaix die ik deze zomer gekocht heb en sindsdien al een beetje veranderd heb.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Heel erg mooi!
-
- Forum-lid
Hallo ,
Het is een prachtige fiets.De kleur is ook heel mooi.
Ik ben aan het twijfelen tussen de Roubaix of de Tarmac.
Hoe is het rijgedrag i.v.m. de Zert tussenstukken.
Heel veel fietsplezier.
Sjef
Het is een prachtige fiets.De kleur is ook heel mooi.
Ik ben aan het twijfelen tussen de Roubaix of de Tarmac.
Hoe is het rijgedrag i.v.m. de Zert tussenstukken.
Heel veel fietsplezier.
Sjef
-
- Forum-lid
Dank je wel.
Met een Tarmac heb ik geen ervaring. Ik kom van een Alu Cannondale CAAD 6 frame welke ik redelijk hard rijden vond. Ik vind hem comfortabel rijden, maar het blijft natuurlijk een racefiets. Een van de grote redenen om voor de Roubaix te kiezen is dat ik niet te laag mag zitten, en dus een lange balhoofdbuis nodig heb, welke de Roubaix heeft, zodat ik met niet veel spacers onder mijn stuurpen kan rijden.
Tot nu toe alleszins een droom van een fiets. De carbon wielen maken hem nog een beetje vinniger in vergelijking met de standaard wielen.
Met een Tarmac heb ik geen ervaring. Ik kom van een Alu Cannondale CAAD 6 frame welke ik redelijk hard rijden vond. Ik vind hem comfortabel rijden, maar het blijft natuurlijk een racefiets. Een van de grote redenen om voor de Roubaix te kiezen is dat ik niet te laag mag zitten, en dus een lange balhoofdbuis nodig heb, welke de Roubaix heeft, zodat ik met niet veel spacers onder mijn stuurpen kan rijden.
Tot nu toe alleszins een droom van een fiets. De carbon wielen maken hem nog een beetje vinniger in vergelijking met de standaard wielen.