Cervélo
Leuk he, een geanodiseerd frame! Het heeft vele voordelen behalve voor de transfers die er onbeschermd op zitten. Ik vrees voor jullie dat het moeilijk wordt..
En mocht je er erg mee zitten: een mat blanke laklaag laten aanbregen biedt uitkomst!
En mocht je er erg mee zitten: een mat blanke laklaag laten aanbregen biedt uitkomst!
Niets is wat het lijkt..
Dus een gewone blanke lak laag over het frame laten spuiten. Krijg je dan geen raar effect op de kleur?
-
- Forum-lid
Ik ben in het bezit van een Cervelo Soloist Team (grijs) met een Wolf Classic CL voorvork. Nu is hier spontaan ter hoogte van de snelspanner een stuk lak van ongeveer 1 cm2 afgesprongen.
Heeft een van jullie hier ervaring mee? En zoja, valt dit onder de garantie?
Met vriendelijke groet,
Fabian Peverelli
Met vriendelijke groet,
Fabian Peverelli
fpeverelli schreef:Ik ben in het bezit van een Cervelo Soloist Team (grijs) met een Wolf Classic CL voorvork. Nu is hier spontaan ter hoogte van de snelspanner een stuk lak van ongeveer 1 cm2 afgesprongen.
Met vriendelijke groet,
Fabian Peverelli
beter aan je leverancier vragen lijkt mij
-
- Forum-lid
Op de site van Fiets staat dat Team CSC door zal gaan als Team Saxo Bank, weet iemand ook of ze met Cervélo blijven rijden??
Top drie favo beklimmingen: 1: zuidkant Passo Manghen, 2: Oostkant Stelvio, 3: Noordkant Grosse Scheidegg
Het fietsleven begint bij 2000 meter boven zeenivo!!
Ben benieuwd naar de nieuwe lay out. Vind de kleurstelling van de p3c 2008 niet mooi. Wellicht dat ze deode p2c weer van stal kunnen halen.
[img=http://img262.imageshack.us/img262/3572 ... p2csl9.jpg]
[img=http://img262.imageshack.us/img262/3572 ... p2csl9.jpg]
-
- Forum-lid
kleuren van die P2C zijn wel de kleuren van Saxo Bank. Een blauwe Soloist, mmmmm
Top drie favo beklimmingen: 1: zuidkant Passo Manghen, 2: Oostkant Stelvio, 3: Noordkant Grosse Scheidegg
Geen idee. Misschien gaan ze wel hun kleurenschema aanpassen. De SLC past dan natuurlijk niet echt meer bij de team kleuren.
Witte fietsen met donkerblauwe decals lijkt me ook fraai! De rode solist carbon heb ik wel altijd erg fraai gevonden, maar in het blauw lijkt ie me ook mooi. Voorlopid ben ik nog meer benieuwd naar de nieuwe P4C, maar dat duurt minimaal tot de Tour.
kona_explosif schreef:Op de site van Fiets staat dat Team CSC door zal gaan als Team Saxo Bank, weet iemand ook of ze met Cervélo blijven rijden??
denk het wel, Riis kennende wilt hij het beste van het beste, en dus Cervelo voor zijn doen. En ik denk dat Cervelo daar ook geen problemen mee zal hebben! Mooie reclame voor hun ook weer om te zien hoe Cancellara opnieuw WK TT wordt allen dan op een P4C
Nieuwe kleuren (of een interim kleurstelling) trouwens al tijdens de tour aldus
cyclingnews
cyclingnews