Ze komen dus onder het bracket uit en niet in het bracket? Zodat je het di2 blokje kunt terug duwen in je buis boven de bracket? Ik wil namelijk een di2 11 speed gaan plaatsen met interne battery. Dus dan heb ik de doorgang richting zadelpen nodig. Heb je hier foto van eventueelRufus Red schreef:Ik heb de R-022 en blijkbaar is dat frame vernieuwd tegenover dat van FranX78 en JoostG. De geleiding van de achterderraileur is intern nu en alle kabels hebben interne geleiding, ze liggen dus niet los en je hoeft er ook niet naar te vissen.
De derrailleurkabels komen allebei onder het bracket even buiten piepen en je steekt ze zonder moeite verder in het volgende "buisje"
Kijk even op Velobuild, daar staan foto's van mijn frame maar ook van een (ouder??) exemplaar met externe kabelgeleiding.
http://velobuild.com/velobuild-forum/vb ... -022-build
Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
-
- Forum-lid
Vraagje, in navolging van al die mooie fietsen hier, ook een r-022 besteld. Nu staat deze inmiddels bij douane. Hoe lang duurde het proces bij jullie gemiddeld vanaf aankomst op Schiphol?
2014-07-18 07:38:00 KINGDOM OF THE NETHERLANDS AMSTERDAM Arrival at Sorting Center
2014-07-18 07:39:00 KINGDOM OF THE NETHERLANDS AMSTERDAM Handed over to Customs
2014-07-21 07:18:00 KINGDOM OF THE NETHERLANDS AMSTERDAM Handed over to Customs
2014-07-18 07:38:00 KINGDOM OF THE NETHERLANDS AMSTERDAM Arrival at Sorting Center
Berichtje sturen naar PostNL(via mail of Twitter) met de internationale track and trace code. Vervolgens sturen ze je een T&T van PostNL op waar je het pakket kunt volgen.Mad-scientist schreef:Vraagje, in navolging van al die mooie fietsen hier, ook een r-022 besteld. Nu staat deze inmiddels bij douane. Hoe lang duurde het proces bij jullie gemiddeld vanaf aankomst op Schiphol?
Rufus Red schreef:Snap ik even niet. Waarvan wil je een foto?Danny1808 schreef:Dus dan heb ik de doorgang richting zadelpen nodig. Heb je hier foto van eventueel
De binnenzijde van het bb. Kun je bijvoorbeeld een kabel richting de zadelpen voeren en kun je met de kabels in het bb komen zodat je ze kunt aansluiten op het di2 blok en deze in de opening boven het bb kwijt kunt. Bedankt voor de tips en adviezen
-
- Forum-lid HC
Onze vrienden van de douane geven zichzelf 30 (werk) dagen de tijd om dit af te handelen.Mad-scientist schreef:Vraagje, in navolging van al die mooie fietsen hier, ook een r-022 besteld. Nu staat deze inmiddels bij douane. Hoe lang duurde het proces bij jullie gemiddeld vanaf aankomst op Schiphol?
Maar ws krijg je binnen een aantal dagen een brief waarop je de waarde moet aangeven. Die snel terug sturen en dan een aantal dagen later komt de postbode je om geld vragen
hallo, ik ben nieuw hier en heb met volle aandacht een paar mooie fietsen langs zien komen op deze topic.
Heeft er iemand ervarind met deze site?
Ik kwam hier een paar goed uitziende fietsen tegen. misschien heeft er iemand ervaring mee en kan me hier wat mee helpen of vertellen.
http://ikmagnietlinkennaarnepartikelen.com/
Heeft er iemand ervarind met deze site?
Ik kwam hier een paar goed uitziende fietsen tegen. misschien heeft er iemand ervaring mee en kan me hier wat mee helpen of vertellen.
http://ikmagnietlinkennaarnepartikelen.com/
Ik kan je aanraden om dit topic een beetje door te lezen. Management summary: koop bij goed bekend staande zaken (roadbikereview, deze thread, etc.), koop geen namaakframe (douane pakt em gewoon af), houd rekening met importheffing en btw.
Deze site heb ik nooit eerder gezien, en alle namaakframes die ik er zie beloven weinig goeds.
Deze site heb ik nooit eerder gezien, en alle namaakframes die ik er zie beloven weinig goeds.
-
- Forum-lid
Top, bedankt voor de info. Frame is weer wat dichterbij nu! Maar O wat is dat wachten irritant.Spiuk_ schreef:Berichtje sturen naar PostNL(via mail of Twitter) met de internationale track and trace code. Vervolgens sturen ze je een T&T van PostNL op waar je het pakket kunt volgen.Mad-scientist schreef:Vraagje, in navolging van al die mooie fietsen hier, ook een r-022 besteld. Nu staat deze inmiddels bij douane. Hoe lang duurde het proces bij jullie gemiddeld vanaf aankomst op Schiphol?