Pinarello
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dieseltje rijdt ook niet met Campa neem ik aan?
Less is bore
-
- Forum-lid
Het gewicht van mij loden fp3 boeit me ook vrij weinig diesel. Ik krijg de trappers goed rond, en wil er wedstrijden op winnen. Dan maken die paar grammetjes ook niet uit ofwel? Wat heb je zelf eigenlijk voor fiets, ben d'r wel benieuwd naar. vast een hele lichte.
Pinarello fp3,Chorus 11- Token c50a
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat weegt je FP3 dan?
Less is bore
-
- Forum-lid
Hmm, ik weet niet;) Ik let er niet zo heel veel op. Til zonet de simplon van m''n broertje op, en die van mij. Simplon is wel lichter, maar veel scheeld het niet. Aangezien hij er ook lichtere wielen in heeft zitten.
@ compdriver
Dan mag jij die stijfheidswaarden in cijfers gaan zoeken. Ben eigenlijk best benieuwd naar de waarden in cijfers, kijken of het echt zo erg gesteld is. rijdt er zelf wedstrijden mee, gaat prima maargoed:) .
@ compdriver
Dan mag jij die stijfheidswaarden in cijfers gaan zoeken. Ben eigenlijk best benieuwd naar de waarden in cijfers, kijken of het echt zo erg gesteld is. rijdt er zelf wedstrijden mee, gaat prima maargoed:) .
Wat ik nu niet begrijp van de eeuwige en dan ook zeer vermoeiende discussie tussen wel en geen pinarello eigenaren is: waarom wordt diegene die door emotie gedreven een pinarello koopt altijd afgekeurd door diegene die door emotie gedreven een ander merk mooier vindt? Mogen pinarello eigenaren alleen als ze een excuus hebben genieten van hun karretje en de andersdenkenden overtuigen waarom hun keus gevallen is op dat merk? Riekt naar jaloezie.
Een mening hebben is prima, maar loop niet achter anderen aan als een dom kuddedier.
Een mening hebben is prima, maar loop niet achter anderen aan als een dom kuddedier.
-
- Forum-lid HC
Neem het toch niet te serieus man. Het is een beetje zoals met campa en shimi. Gewoon elkaar een beetje pesten.
Overigens word er hier toch niemand wat misgund.
Overigens word er hier toch niemand wat misgund.
-
- Forum-lid
Maare, zijn die stijfheidswaarden ergens te vinden? Ben er eigenlijk wel benieuwd naar. Dan is de conclusie altijd snel genoeg te trekken:)
Volgens mij gaat het er vooral om dat het lijkt alsof de liefhebbers alhier soms menen emotie juist rationeel te benaderen is: emotie heeft een definitie. Als je door emotie gedreven wordt betekent dat DUS dat je voor een Italiaan gaat en DUS voor een Pina. Een Duitse fiets is dan ook DUS per definitie prijsvechter/dozenschuiver/steriel/kil etc. Is natuurlijk een lachwekkend argument. Gave fiets trouwens, die blauwe Dogma!
Ik snap alle commotie sowieso. Mijn fiets heb ik gekocht omdat ik 'm mooi vind, niet omdat ik hoopte dat een ander 'm mooi zal vinden.
@Daniel: ik vind die met de witzwarte de enige echt mooie, kwijl! Wat voor wielen komen er dan in?
@Daniel: ik vind die met de witzwarte de enige echt mooie, kwijl! Wat voor wielen komen er dan in?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
perik schreef:Volgens mij gaat het er vooral om dat het lijkt alsof de liefhebbers alhier soms menen emotie juist rationeel te benaderen is: emotie heeft een definitie. Als je door emotie gedreven wordt betekent dat DUS dat je voor een Italiaan gaat en DUS voor een Pina. Een Duitse fiets is dan ook DUS per definitie prijsvechter/dozenschuiver/steriel/kil etc. Is natuurlijk een lachwekkend argument. Gave fiets trouwens, die blauwe Dogma!
Daniel legde 't een paar pagina's terug al uit:
"status/afgunst/trots/bekijks"
Met een Nora of een Spin ziet bijna niemand dat je op een frame van 4000 rijdt.
Daniel1975 schreef:Dieseltje rijdt ook niet met Campa neem ik aan?
Nee nog niet! Ik rijd op dit moment met shimano op de winterfiets en SRAM op de zomerfiets. Kan je wel verklappen dat ik voor mijn volgende fiets Campa overweeg niet omdat ik niet tevereden, ben ook niet plotseling emotioneel geworden maar mij lijkt de huidige campa11 speed technisch zeer goed en ik houd bovendien van verandering!
Pinarelloridley schreef:Het gewicht van mij loden fp3 boeit me ook vrij weinig diesel. Ik krijg de trappers goed rond, en wil er wedstrijden op winnen. Dan maken die paar grammetjes ook niet uit ofwel? Wat heb je zelf eigenlijk voor fiets, ben d'r wel benieuwd naar. vast een hele lichte.
Rijd zelf een emotieloze PRINCIPIA als winterfiets en inderdaad een zeer lichte en stijve duitser en wel een Stevens slc. Trouwens aan het eind van de dag kiezen we allemaal wat we zelf goed genoeg vinden en natuurlijk mooi. Gelukkig is dit bij iedereen weer anders ene Succes met je wedstrijden
No pain no gain, no guts no glory!
-
- Forum-lid
Thanks.