Bianchi
danny1407 schreef:Gezien de broek zou ik het een zeiksnor noemen...farelli schreef:Mooi fietske.
En inderdaad, die hangsnor in de stijl van de fiets maakt het helemaal af.
We zitten hier niet bij het 'Schone Dames' Topic heren, het gaat om de fiets...
"Ik reed lek, maar de rest ging lekker"
-
- Forum-lid
Wat je hier nou van moet denken:
Bianchi Olte met Dura-Ace, Zipp-wielen.... en flat bar...
Bianchi Olte met Dura-Ace, Zipp-wielen.... en flat bar...
Dat lijkt me een erg prettige combi. En nog gripshift ook. Doe mij er maar een. Hoeveel/vaak zit je onder in je beugel? Bijna alles wat/wie ik tegenkom heeft z'n handjes bovenop en da's niet handig als je een noodstop moet maken. Nee, dan liever dit exemplaar.
Bij tegenwind, volle inspanning en in afdalingen, om maar drie voorbeelden te noemen. Ga jij 85 p.u. afdalen met een flat bar?italfrk schreef:Hoeveel/vaak zit je onder in je beugel?
Heiligschennis om op zo'n mooie racefiets een flat bar te monteren
t.a.f.k.a.e.h.
+1
@italfrk. De meeste sportieve mensen houden hun handen meestal dicht bij de remmen, en alleen tijdens klimmen de handen op het rechte stuk van het stuur. Misschien zijn hun buikspieren onderontwikkeld, of hebben ze een verkeerde maat fiets, of zit ze iets in de weg...
Als je zo'n racefiets met mountainbikestuur ziet, verwacht je toch dat ie van een rijke oude dikke Amerikaan zonder smaak is?
Als je zo'n racefiets met mountainbikestuur ziet, verwacht je toch dat ie van een rijke oude dikke Amerikaan zonder smaak is?
gewoon de fiets van een zondagtoerder met dikke buik, zwakke rug, geld te veel en een zogenaamde voorliefde voor alles uit italië... zeker geen zeldzaam type in en rond de randstad... na een 70 urige werkweek een ritje van 35 km opweg naar een glas Chianti met harde worst